Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Główny specjalista

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
1728 dni temu
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 51281

Warunki pracy

Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej. Praca realizowana również podczas krajowych wyjazdów służbowych.
Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. Siedziba Kancelarii znajduje się w Al. Ujazdowskich 1/3 w Warszawie. Gmach został wzniesiony w 1900 r. Obecnie jest obiektem zabytkowym wpisanym do rejestru zabytków. Budynek wielokondygnacyjny, wyposażony w windy. Wejście główne posiada podjazdy dla osób z niepełnosprawnościami. Szerokość głównych drzwi wejściowych do gmachu i drzwi wewnętrznych oraz ciągów komunikacyjnych jest dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. W budynku zainstalowane są 3 transportery przyschodowe. Windy wyposażone są w przyciski sterujące umożliwiające odczyt w piśmie Braille’a lub urządzenia informujące o pozycji windy, sygnalizację dźwiękową. Osoby z niepełnosprawnościami mogą swobodnie korzystać z wielu toalet ze względu na ich odpowiednią przestrzeń. Dodatkowo w budynku KPRM funkcjonują dwie oznaczone toalety przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Na wewnętrznym dziedzińcu KPRM znajduje się odpowiednio oznakowane miejsce parkingowe dla pracownika będącego osobą z niepełnosprawnością.

Zakres zadań

  • nadzór nad Centrum Obsługi Administracji Rządowej i komórkami organizacyjnymi KPRM w celu zapewnienia ochrony przeciwpożarowej
  • nadzór nad opracowywaniem, aktualizowaniem i realizowaniem instrukcji bezpieczeństwa pożarowego oraz planu ewakuacji w KPRM
  • przeprowadzanie kontroli warunków pracy, przestrzegania przepisów, zasad z zakresu ochrony ppoż. oraz bhp, w tym bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach wraz z wnioskami i propozycjami zmierzającymi do ich usuwania
  • współpraca przy planowaniu inwestycji i remontów, w obszarze ochrony przeciwpożarowej nieruchomości
  • udział w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących ochrony ppoż. oraz bhp, doradztwo w zakresie stosowania przepisów oraz zasad w zakresie ochrony ppoż. oraz bhp
  • współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi oraz COAR, SOP przy przygotowaniach związanych z przeprowadzaniem praktycznego sprawdzenie organizacji oraz warunków ewakuacji z obiektów KPRM
  • współpraca z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami, z laboratoriami w zakresie dokonywania badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia, warunków uciążliwych, uczestniczenie w konsultacjach w zakresie bhp i ochrony ppoż.
  • zastępowanie pracownika wykonującego zadania na stanowisku BDG/28 (stanowisko ds. ds. bezpieczeństwa i higieny pracy)

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy albo studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
  • powyżej 5 lat doświadczenia zawodowego w służbie bhp oraz ppoż.
  • aktualne szkolenia dla inspektorów ppoż.
  • aktualne szkolenie okresowe w dziedzinie bhp dla pracowników służby bhp.
  • poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub wyrażenie zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej
  • wiedza z zakresu: przepisów bhp, ochrony przeciwpożarowej, ubezpieczeń społecznych, prawa budowlanego, służby cywilnej
  • umiejętności z zakresu: prowadzenia szkoleń, czytania dokumentacji technicznej, znajomość programu MS Office
  • kompetencje miękkie: komunikacja, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, podejmowanie decyzji i odpowiedzialność, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, myślenie analityczne, współpraca
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • wykształcenie: ukończone w Szkole Głównej Służby Pożarniczej studia wyższe w zakresie inżynierii bezpieczeństwa w specjalności inżynieria bezpieczeństwa pożarowego
  • posiadanie przygotowania zawodowego i uprawnień wynikających z ustawy prawo budowlane
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B1
  • wiedza z zakresu: regulacji prawnych i zasad organizacji KPRM
 

Podobne oferty