Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 52757
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań• obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego w tym liczne kontakty bezpośrednie, telefoniczne, mailowe
• służbowe wyjazdy krajowe (2 razy w kwartale)
• reprezentowanie urzędu na zewnątrz
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
• węzły sanitarne w przestrzeni ogólnodostępnej przystosowane dla osób niepełnosprawnych (na parterze - 2 szt., na I piętrze - 2 szt.)
• winda dostosowana do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych
• wejście do obiektu od strony Placu Trzech Krzyży częściowo przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych (wewnątrz budynku zainstalowano platformę przyschodową dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich); wejście do budynku przystosowane dla osób niepełnosprawnych od ul. Wspólnej 2/4 (wejście przez Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju)
• ciągi komunikacyjne przystosowane do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych
• praca w pokoju wieloosobowym
• praca przy komputerze oraz/lub przy użyciu urządzeń biurowych: fax, ksero, skaner
Zakres zadań
- Zadanie 1: Nadzór nad realizacją umów/ porozumień zawartych przez Ministerstwo z innymi podmiotami: • monitorowanie procesu realizacji postanowień umowy/ porozumienia • aktualizowanie/ doprecyzowywanie warunków zawartej umowy/ porozumienia • wymiana informacji/ raportowanie/ prowadzenie sprawozdawczości
- Zadanie 2: Przeprowadzanie kontroli/ wizyt monitoringowych/ wizji lokalnych: • przygotowywanie kontroli (w szczególności: przygotowywanie dokumentacji, analizowanie niezbędnych materiałów, przeprowadzanie analizy ryzyka/ wybór próby do kontroli) • przeprowadzanie kontroli systemowych/ kontroli projektów/ resortowych lub innych kontroli • sporządzanie sprawozdań/ informacji pokontrolnych/ projektów wystąpień pokontrolnych z przeprowadzonych kontroli • rozpatrywanie zastrzeżeń do projektów wystąpień pokontrolnych • sporządzanie zaleceń pokontrolnych/ rekomendacji/ propozycji działań naprawczych • monitorowanie wdrożenia zaleceń pokontrolnych/ rekomendacji • ewidencjonowanie/ rejestrowanie danych z przeprowadzonych kontroli • przygotowywanie analiz i zestawień w zakresie realizowanych zadań kontrolnych
- Zadanie 3: Organizowanie spotkań i wydarzeń krajowych/ międzynarodowych Ministerstwa w zakresie problematyki offsetowej: • przygotowywanie merytoryczne spotkań (w tym: opracowywanie prezentacji, materiałów, etc.); • przygotowywanie/ uzgadnianie dokumentów podsumowujących; • tworzenie harmonogramu spotkań; • prowadzenie i/ lub udział w spotkaniach; • zapewnianie/ obsługa udziału ekspertów zewnętrznych.
- Zadanie 4: Prowadzenie analiz (m.in. społeczno-gospodarczych i terytorialnych; finansowo-ekonomicznych; zarządczo-organizacyjnych; na potrzeby przygotowania i realizacji koncepcji/ programów/ projektów; na potrzeby przygotowania dokumentów strategicznych/ polityk; analiz na potrzeby usprawnienia funkcjonowania systemu wdrażania): • formułowanie założeń oraz analizowanie i proponowanie zmian w już realizowanych badaniach • identyfikowanie problemów, zagrożeń, uwarunkowań, etc. • gromadzenie danych/ zamawianie ekspertyz • aktualizowanie danych • analizowanie zgromadzonych danych, wnioskowanie • formułowanie raportu/ rekomendacji/ informacji • konsultowanie raportu/ rekomendacji
- Zadanie 5: Prowadzenie obsługi procesu legislacyjnego: • opracowywanie projektów aktów prawnych i/ lub założeń do projektów aktów prawnych oraz innych dokumentów rządowych inicjowanych poza Ministerstwem lub ich części • opracowywanie projektów aktów prawnych i/ lub założeń do projektów aktów prawnych oraz innych dokumentów rządowych powszechnie obowiązujących inicjowanych przez Ministerstwo • opracowywanie/ aktualizowanie projektów aktów prawnych oraz innych dokumentów regulujących funkcjonowanie komitetów/ zespołów grup roboczych • opiniowanie projektów aktów prawnych i/ lub założeń do projektów aktów prawnych oraz innych dokumentów rządowych inicjowanych poza Ministerstwem lub ich części • opiniowanie projektów aktów prawnych i/ lub założeń do projektów aktów prawnych oraz innych dokumentów rządowych powszechnie obowiązujących inicjowanych przez Ministerstwo
- Zadanie 6: Prowadzenie obsługi interpelacji i zapytań poselskich: • gromadzenie materiałów • przygotowywanie odpowiedzi • prowadzenie konsultacji
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- doświadczenie: minimum 3 lata w zakresie współpracy międzynarodowej
- znajomość języka angielskiego na poziomie B2
- znajomość przepisów regulujących problematykę offsetową.
- znajomość problematyki funkcjonowania przemysłu obronnego
- znajomość prawa gospodarczego, w tym znajomość zasad funkcjonowania przedsiębiorstw o różnych formach własności
- znajomość problematyki międzynarodowych stosunków gospodarczych
- umiejętność obsługi MS Office: Word, Excel, Power Point
- organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
- współpraca
- – komunikacja
- myślenie analityczne
- rzetelność
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe