Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Praca na tym stanowisku wiążę się z reprezentowaniem urzędu na zewnątrz oraz z obsługą klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa).
Pracownik będzie wykonywał pracę w budynku mieszczącym się przy ul. Królewskiej 27. Budynek czterokondygnacyjny, częściowo dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich: wejście główne do budynku jest dostosowane dla osób z niepełnosprawnością ruchową i osób niewidzących lub słabowidzących, węzły sanitarne w przestrzeni ogólnodostępnej przystosowane dla osób z niepełnosprawnościami ruchowymi, usytuowane na każdej kondygnacji budynku. W budynku brak windy.
Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.
Zakres zadań
- Wspiera merytorycznie w procesie udostępniania danych z rejestrów i ewidencji w zakresie niezbędnym do realizacji zadań publicznych.
- Realizuje zadania związane z obsługą administracyjną Systemu Obsługi Zapytań Statystycznych oraz przygotowaniem oprogramowania do realizacji zamówień nie ujętych w SOZS (m. in. reprezentatywnych prób losowych).
- Realizuje od strony technicznej zakres zadań związanych z wymianą informacji między Rzeczpospolitą Polską, a innymi krajami Unii Europejskiej.
- Realizuje procesy i zadania związane z zapewnieniem bezpieczeństwa systemów i informacji poprzez podejście systemowe. Wykonuje prace związane z funkcją Koordynatora ds. bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych będących w gestii Departamentu.
- Nadzoruje prace nad realizacją spraw związanych z przekazywaniem do centralnego repozytorium wzorów pism w postaci dokumentów elektronicznych, wzorów dokumentów elektronicznych, pozostających w zakresie właściwości rzeczowej Ministra właściwego do spraw informatyzacji oraz udostępnianiem formularzy elektronicznych w Biuletynie Informacji Publicznej.
- Administruje, monitoruje, weryfikuje procesy działania Portalu Informacyjnego Administracji (PIA).
- Nadzoruje, analizuje, monitoruje i weryfikuje zmiany realizowane w środowiskach aplikacyjnych systemów teleinformatycznych, których utrzymanie znajduje się w gestii Departamentu.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe informatyczne lub technicznedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze informatyki
- przeszkolenie z tworzenia oprogramowania aplikacyjnego na komputerach PC i zarządzania bazami danych
- upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „zastrzeżone” lub zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej
- znajomość języka angielskiego na poziomie B1
- znajomość działania systemów teleinformatycznych i systemów bazodanowych
- znajomość oprogramowania aplikacyjnego
- znajomość ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne
- znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej
- znajomość ustawy o ochronie danych osobowych
- organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
- współpraca
- komunikacja
- myślenie analityczne
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- przeszkolenie w zakresie programowania w Delphi
- znajomość SQL, XML, Linux, DB2