Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Główny specjalista

Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
1102 dni temu
Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 77276

Warunki pracy

praca biurowa, praca w siedzibie urzędu, praca poza siedzibą urzędu/w terenie, wyjazdy służbowe (krajowe), reprezentowanie urzędu na zewnątrz, praca na III piętrze, praca wymagająca dyspozycyjności, praca związana z obsługą klienta, zagrożenie korupcją, praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin, możliwość poruszania się po budynku, zainstalowana winda (do II piętra)/podjazdy, drzwi odpowiedniej szerokości, odpowiednio dostosowana toaleta, brak oznaczeń dla osób niewidomych, budynek posiada podjazd dla osób z niepełnosprawnościami, brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchym.

Zakres zadań

  • koordynuje realizację zadań (do 4 pracowników) z zakresu prowadzenia państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, w tym postępowań administracyjnych dotyczących odmowy włączenia operatu do zasobu;
  • koordynuje rozpatrywanie interwencji na działanie przedsiębiorców, jednostek organizacyjnych oraz osób legitymujących się uprawnieniami zawodowymi w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie przestrzegania i stosowania przepisów dotyczących geodezji i kartografii;
  • weryfikuje zgodność wykonywania prac geodezyjnych i kartograficznych z przepisami z zakresu geodezji i kartografii;
  • rozpatruje skargi na działania administracji geodezyjnej i kartograficznej;
  • uczestniczy w kontrolach działalności organów administracji geodezyjnej i kartograficznej w zakresie zgodności realizacji zadań rządowych z obowiązującymi przepisami prawa;
  • prowadzi postępowania administracyjne dotyczące wykorzystania udostępnionych materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego zgodnie z przepisami prawa dotyczącymi geodezji i kartografii.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe geodezyjne
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w organach administracji geodezyjnej i kartograficznej lub przy wykonywaniu prac geodezyjnych i kartograficznych
  • Posiadanie uprawnień zawodowych do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii z zakresu 2
  • Znajomość ustaw: Prawo geodezyjne i kartograficzne wraz z aktami wykonawczymi, o kontroli w administracji rządowej, Prawo przedsiębiorców (w zakresie kontroli), Kodeks postępowania administracyjnego
  • Znajomość ustaw: o służbie cywilnej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie
  • Znajomość zarządzenia w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej
  • Umiejętności: obsługa komputera (pakiet MS Office), współpraca w zespole, skuteczna komunikacja, analityczne myślenie
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Posiadanie uprawnień zawodowych do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii z zakresów 1,3 lub 4
 

Podobne oferty