Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Specjalista ds. Obsługi Klienta Warszawa
Inspektor / Starszy Inspektor w Wydziale Obsługi Telefonicznej

Inspektor / Starszy Inspektor w Wydziale Obsługi Telefonicznej

Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A.
Warszawa, ul. Zaruskiego 4
specjalista mid / senior
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
6 dni temu

Dlaczego warto pracować w MPWiK w m. st. Warszawie?

Jesteśmy firmą z blisko 140-letnią tradycją!

Jesteśmy firmą z misją – każdego dnia dostarczamy mieszkańcom aglomeracji warszawskiej ponad 300 milionów litrów smacznej i czystej wody!

Jesteśmy nowoczesną firmą z wizją – stosujemy innowacyjne technologie i stale się rozwijamy!

Obecnie poszukujemy Pracownika na stanowisko:

Inspektor / Starszy Inspektor w Wydziale Obsługi Telefonicznej

(Pion Sprzedaży / Dział Obsługi Klienta / Wydział Obsługi Telefonicznej)

Miejsce pracy: Warszawa, ul. Zaruskiego 4
Nr ref.: 316/2024


Naszym Pracownikom oferujemy:
  • zatrudnienie w ramach umowy o pracę
  • pracę w oparciu o wartości wynikające z blisko 140-letniej tradycji
  • atrakcyjne premie wynikające z systemu ocen pracowniczych oraz zarządzania przez cele
  • kursy zawodowe, szkolenia specjalistyczne oraz rozwijające tzw. kompetencje miękkie
  • dofinansowanie do nauki, w tym uzupełnienie wykształcenia średniego lub wyższego - studia inżynierskie, magisterskie, podyplomowe, a nawet doktoranckie
  • możliwość skorzystania z prywatnej opieki medycznej, karty sportowej oraz grupowego ubezpieczenia na życie
  • bogaty pakiet świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (dofinansowanie do wczasów pod gruszą)
  • uczestnictwo w różnych sekcjach sportowych (m.in. badmintona, piłkarska, squasha, koszykówki, siatkarska, spławikowa, tenisa stołowego, lekkoatletyczna, kolarska)
  • 3 godziny dla rodziny” – dodatkowy czas wolny
  • dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin
Główny zakres obowiązków:
  • obsługa telefoniczna Klientów Spółki korzystających z usług wodociągowych i kanalizacyjnych
  • obsługa Klientów w zakresie możliwości podłączenia nieruchomości do sieci wodociągowej i kanalizacyjnej
  • obsługa Klientów w zakresie zawierania umów na usługi wodociągowe i kanalizacyjne
  • obsługa Klientów w zakresie wyjaśniania faktur, sprawdzania zaległości, sald i wpłat
  • przyjmowanie i wyjaśnianie reklamacji od Klientów
  • przyjmowanie odczytów wodomierzy
  • udzielanie informacji zwrotnej w zakresie działalności Spółki
  • wprowadzanie danych do systemu informatycznego
  • dbanie o pozytywny wizerunek Spółki
Nasze wymagania:
  • wykształcenie min. średnie, mile widziane wyższe
  • doświadczenie zawodowe min. 1 rok, mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • zdolności komunikacyjne i interpersonalne
  • umiejętność obsługi komputera oraz dobra znajomość pakietu Ms Office, w tym programu MS Excel
  • dokładność, skrupulatność, komunikatywność, samodzielność oraz umiejętność pracy w zespole

W przypadku zaproszenia na kolejny etap rekrutacji wymagane będzie przedstawienie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.

Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych

1. Informacja o Administratorze

Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO), informujemy, iż Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A. z siedzibą w Warszawie, przy pl. Starynkiewicza 5.

2. Inspektor ochrony danych

Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych Osobowych w Miejskim Przedsiębiorstwie Wodociągów i Kanalizacji w m. st. Warszawie S.A.: iodo@mpwik.com.pl

3. Cel i podstawy przetwarzania

Pani/Pana dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy[1] będą przetwarzane na ich podstawie w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego[2].

Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda[3] na przetwarzanie tych danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

Administrator będzie przetwarzał Pani/Pana dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę[4], która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

4. Odbiorcy danych osobowych

Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazane wyłącznie podmiotom, które uprawnione są do ich otrzymania przepisami prawa. Ponadto mogą być one ujawnione dostawcom systemów IT, z którymi współpracuje Administrator w zakresie pozyskiwania kandydatów do pracy.

5. Okres przechowywania danych

Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane
  • dla celów rekrutacji: w przypadku zgody na przetwarzanie jedynie na potrzeby obecnej rekrutacji - przez okres jej trwania,
  • dla celów rekrutacji: w przypadku zgody dla obecnej i przyszłych rekrutacji - przez okres 12 miesięcy.
6. Prawa osób, których dane dotyczą Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie narusza przepisy o ochronie danych osobowych, w tym przepisy RODO.

7. Informacja o wymogu podania danych Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym tj.: imię, nazwisko, imię (imiona) i nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe wskazane przez Panią/Pana, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

8. Podstawy prawne

[1]. Art. 221 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. 2020 poz. 1320 ze zm.) (dalej: Kp) oraz Rozporządzenie Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 grudnia 2018 r. w sprawie dokumentacji pracowniczej (Dz. U. 2018 poz.2369).”;

[2]. Art. 221 § 1 pkt. 4 – 6 Kp w zw z. z art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.) (dalej: RODO). W przypadku danych określonych w art. 221 § 1 pkt. 1 – 3 Kp podstawą jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;

[3]. Art. 6 ust. 1 lit a RODO, a w przypadku danych osobowych szczególnych kategorii art. 9 ust.2 lit. a RODO;

[4]. Art. 6 ust. 1 lit a RODO;
Aplikuj teraz
 

Poznaj

Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A.

Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji
w m.st. Warszawie S.A.
pl. Starynkiewicza 5
02-015 Warszawa

Dlaczego warto pracować w MPWiK w m. st. Warszawie?

Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A. to przedsiębiorstwo użyteczności publicznej, którego Właścicielem (Akcjonariuszem) jest Miasto Stołeczne Warszawa. Jako jedna ze służb stolicy, wykonujemy w imieniu gminy zadania w zakresie zbiorowego zaopatrzenia w wodę i  odprowadzania ścieków.Każdego dnia dostarczamy mieszkańcom aglomeracji warszawskiej ponad 350 milionów litrów wody i odprowadzamy 470 milionów litrów ścieków.

Eksploatujemy ponad 4400 km sieci wodociągowej oraz 4300 km sieci kanalizacyjnej.

Dzięki 135-letniej tradycji łączymy tradycję z nowoczesnością. Jesteśmy dumni, że pozostajemy właścicielem oryginalnej części przedwojennej Warszawy - Stacji Filtrów. Ponadto, korzystając z doświadczenia wielu pokoleń naszych pracowników, pokazujemy, jak można łączyć XIX-wieczną myśl inżynieryjną z technologiami XXI w., jakimi są np. nowoczesne stacje uzdatniania wody czy największa w Polsce oczyszczalnia ścieków „Czajka”.

Jak wygląda rekrutacja?

Krok Publikacja ogłoszenia o pracę
Krok Gromadzenie i selekcja aplikacji
Krok Spotkania rekrutacyjne
Krok Wybór Kandydata

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka ds. technicznej obsługi klienta

    Foundever   Warszawa, Mokotów    praca zdalna / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Twoje codzienne zadania: Wsparcie techniczne: Udzielanie wsparcia technicznego oraz rozwiązywanie problemów z komputerami i ich komponentami; Analiza i diagnoza: Diagnozowanie usterek sprzętowych i programowych oraz przedstawianie skutecznych rozwiązań dla klientów; Obsługa klienta:...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Foundever   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    3 godz.
    Poszukujemy Specjalistów ds. obsługi klienta, którzy pasjonują się modą, cenią jakość i mają doświadczenie w pracy z platformami takimi jak Salesforce i Microsoft Office. To stanowisko kluczowe dla zapewnienia wyjątkowych doświadczeń klientów oraz zarządzania różnorodnymi kanałami...
  • Konsultant ds. Rozmów z Klientami

    Workhouse4you Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa zlecenie  część etatu / tymczasowa/dodatkowa   28,10 zł brutto/godz.
    4 godz.
    Twoje zadania: kontakt telefoniczny z klientami w celu przedstawienia usług i produktów, umawianie spotkań w oddziałach, aktualizowanie danych w systemie.
  • Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Diabetyk24 Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 godz.
    Telefoniczna obsługa Klienta - infolinia przychodząca. Udzielanie Klientom odpowiedzi w przypadku pytań i wątpliwości oraz zapewnienie im profesjonalnego wsparcia. Rejestrowanie zgłoszeń i ich dalsze procesowanie w odpowiednich systemach lub przekazywanie ich do właściwych działów w...
  • Customer Service Specialist with Czech

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service; Answering incoming calls, mails and meeting targets set by our client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving quality goals for...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem polskim i angielskim

    Foundever   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Praca Stacjonarna (Warszawa, Mokotów) Do twoich zadań należeć będzie: Obsługa klienta, zatrzymywanie klientów przy usłudze subskrybcyjnej; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Wykorzystanie technik sprzedażowych i oferowanie benefitów.
  • Customer Service Professional with French

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...
  • Customer Service Professional with Czech and Slovak

    Foundever   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Your daily tasks: Respond to customer inquiries regarding online orders, general product questions, repairs and post-purchase support; Conduct cross-selling to maximize sales opportunities in every interaction; Use tools such as Salesforce to record and track each interaction, maintaining high...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta

    MCFit   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Pracuj z nami! kontaktuj się z Klientami- korespondencja, obsługa reklamacji, umów, wraz z przełożonym doskonal obszar obsługi klienta, wspieraj inne działy firmy w tematach obsługi klienta, samodzielnie zajmuj się bieżącą obsługą umów członkowskich.
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta w branży FMCG

    AMIGO-HURT Sp. z o.o.   Warszawa, Targówek    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twój zakres obowiązków: obsługa klienta, zarówno telefoniczna, jak i mailowa, aktywna pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów i dostawców, udzielanie informacji o produktach i usługach firmy, przetwarzanie zamówień i reklamacji, dbanie o ekspozycję produktów oraz porządek na...