Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Inspektor

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
2096 dni temu
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 31684

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

Pracownik wykonuje czynności: o charakterze statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze oraz o charakterze dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM. Część czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Na stanowisku możliwa jest praca w terenie i na wysokości powyżej 3 m, występuje zagrożenie korupcją.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. Siedziba Kancelarii znajduje
się w Al. Ujazdowskich 1/3 w Warszawie. Gmach został wzniesiony w 1900 r. Obecnie jest obiektem zabytkowym wpisanym do rejestru zabytków. Budynek jest wielokondygnacyjny, wyposażony w windy. Wejście główne posiada podjazdy dla osób niepełnosprawnych. Szerokość głównych drzwi wejściowych
do gmachu i drzwi wewnętrznych oraz ciągów komunikacyjnych jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. W budynku zainstalowane są 3 transportery przyschodowe. Windy wyposażone
są w przyciski sterujące umożliwiające odczyt w piśmie Braille’a lub urządzenia informujące o pozycji windy, sygnalizację dźwiękową. Osoby niepełnosprawne mogą swobodnie korzystać z wielu toalet ze względu na ich odpowiednią przestrzeń. Dodatkowo w budynku KPRM funkcjonują dwie oznaczone toalety przystosowane
dla osób niepełnosprawnych. Na wewnętrznym dziedzińcu KPRM znajduje się odpowiednio oznakowane miejsce parkingowe dla pracownika będącego osobą niepełnosprawną. W budynku znajduje się stołówka pracownicza.

Zakres zadań

  • Prowadzenie spraw z zakresu inwestycji i remontów w budynkach Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, utrzymania nieruchomości Kancelarii w należytym stanie technicznym oraz bieżącej konserwacji budynków i urządzeń Kancelarii
  • Współpraca z Centrum Obsługi Administracji Rządowej przy realizacji inwestycji, remontów i bieżącej konserwacji budynków i urządzeń Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, zlecanie prac Centrum Obsługi Administracji Rządowej w zakresie inwestycji, remontów i bieżącej konserwacji budynków i urządzeń Kancelarii Prezesa Rady Ministrów oraz innych prac i usług gospodarczych zgodnie z zawartymi umowami oraz monitorowanie ich wykonania
  • Przygotowywanie propozycji do Wieloletniego Programu Inwestycji, planów rzeczowo-finansowych zakupów inwestycyjnych, inwestycji budowlanych, planów remontów oraz wydatków bieżących Kancelarii Prezesa Rady Ministrów do projektu budżetu państwa na rok następny, współpraca w tym zakresie m.in. z Centrum Obsługi Administracji Rządowej i Biurem Budżetowo – Finansowym
  • Prowadzenie spraw związanych z rozliczaniem finansowym kosztów eksploatacyjnych dotyczących zajmowanych przez Kancelarię Prezesa Rady Ministrów obiektów, w tym kontrola rachunków pod względem merytorycznym, opis merytoryczny dowodów księgowych dotyczących zrealizowanych usług i dostaw w zakresie inwestycji, remontów, bieżącej konserwacji budynków i urządzeń oraz utrzymania nieruchomości Kancelarii w należytym stanie technicznym i ich kontrola pod względem: poprawności oraz kompletności dokumentów
  • Monitorowanie wydatków z budżetu Kancelarii Prezesa Rady Ministrów na usługi z zakresu inwestycji, remontów, bieżącej konserwacji budynków i urządzeń oraz utrzymania nieruchomości Kancelarii, zarządzania i administrowania nieruchomościami Kancelarii oraz innych prac i usług gospodarczych, przedstawianie propozycji sposobu ich racjonalizacji oraz analizowanie i opiniowanie dokumentów w tym zakresie
  • Prowadzenie spraw związanych z dokonywaniem zakupów usług i towarów na potrzeby Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, przygotowywanie wniosków o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę usług i towarów, przygotowywanie projektów umów lub zleceń, dokonywanie odbiorów usług i towarów zlecanych przez Kancelarię

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie techniczne z zakresu budownictwa
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
  • Powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego związanego z realizacją inwestycji budowlanych lub remontów;
  • Znajomość przepisów prawnych w zakresie: ustawy Prawo budowlane, ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o finansach publicznych;
  • Znajomość zagadnień związanych z prowadzeniem robót budowlanych w obiektach wpisanych do rejestru zabytków;
  • Samodzielność;
  • Systematyczność;
  • Rzetelność;
  • Inicjatywa;
  • Umiejętność pracy w zespole, w warunkach stresu i pod presją czasu;
  • Znajomość obsługi komputera i podstawowych aplikacji biurowych (edytor tekstu i arkusz kalkulacyjny, Outlook);
  • Poświadczenie bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „tajne” lub wyrażenie zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w administracji publicznej w robotach budowlanych na stanowisku kierownika budowy lub inspektora nadzoru budowlanego lub w zarządzaniu nieruchomościami;
  • Przeszkolenie z zakresu zamówień publicznych;
  • Przeszkolenie z zakresu ppoż. i bhp;
  • Posiadanie uprawnień budowlanych, bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno–budowlanej do kierowania robotami budowlanymi;
  • Przynależność do właściwej miejscowo Izby Inżynierów Budownictwa;
  • Znajomość przepisów prawnych w zakresie: ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, ustawy Prawo energetyczne, ustawy Ochrona przeciwpożarowa, ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy o służbie cywilnej, ustawy o statystyce publicznej, rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie sposobu i trybu gospodarowania niektórymi składnikami majątku Skarbu Państwa;
  • Umiejętność wykorzystywania nowoczesnych technologii i narzędzi komputerowych.
 

Podobne oferty