Dodano: 2016-07-27 Nr ref. 1837/ML
Codziennie włączamy ponad 350 naszych Specjalistów do projektów informatycznych w całej Polsce i Europie
Connectis jest wiodącym dostawcą usług outsourcingu IT. Nasza organizacja jest w czołówce najdynamiczniej rozwijających się firm według Forbes.
W związku z silnym rozwojem zespołu Contact Center, obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Konsultant Contact Center
Warszawa
Opis stanowiska:
- Wsparcie procesów sprzedaży w branży IT
- Aktywne poszukiwanie Klientów na polskim rynku
- Umawianie spotkań biznesowych z potencjalnymi Klientami
- Współpraca z zespołem projektowym
- Praca z wykorzystaniem najnowszych technologii
Oferujemy:
- Możliwość rozwoju w kierunku sprzedaży w branży IT
- Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
- Atrakcyjne wynagrodzenie, premie i dodatki
- Możliwość zdobycia interesujących nagród w wewnętrznych konkursach (bilety do kina, karnety do SPA, karty podarunkowe)
- Program szkoleń kierunkowych