Najnowsze oferty pracy

  • Customer Service Specialist with Dutch and English

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    22 godz.
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...
  • Specjalista ds. obsługi klienta ORKE (ORKE Customer Success Specialist)

    Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Zakres obowiązków: Kontakt telefoniczny (połączenia wychodzące i przychodzące) z Klientami firmy; Zapewnienie najwyższej jakości procesu obsługi organizacji szkoleń z nastawieniem na sukces i satysfakcję klienta; Realizacja celów sprzedażowych i jakościowych; Współpraca z...
  • Customer Service Specialist with Czech and Slovak

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service; Answering incoming calls, mails, chat messages and meeting targets set by our client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...
  • Customer Support Specialist

    LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    Responsibilities: Developing and verifying specifications and requirements for contracts with current and potential clients; Developing and verifying framework service contracts; Ongoing updating and verification of existing agreements and documents; Issuing and substantively controlling invoices...
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niderlandzkim i angielskim

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    1 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta w branży FMCG

    AMIGO-HURT Sp. z o.o.   Warszawa, Targówek    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: obsługa klienta, zarówno telefoniczna, jak i mailowa, aktywna pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów i dostawców, udzielanie informacji o produktach i usługach firmy, przetwarzanie zamówień i reklamacji, dbanie o ekspozycję produktów oraz porządek na...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Wsparcie klientów sektora finansowego przez email i telefon; Monitorowanie systemu za pomocą dostępnych aplikacji i narzędzi; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów...
  • Specjalista ds. obsługi klienta

    Nu Air Polska Sp. z o.o.   Warszawa, Ul. Szyszkowa 20A    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Zakres obowiązków: Bieżąca obsługa wyznaczonych klientów w zakresie realizacji zamówień i udzielania informacji, Realizacja zamówień - dokonywanie ustaleń z klientem, wprowadzanie danych do systemu, informowanie klienta o statusie zamówienia, Obsługa zapytań ofertowych od klienta i...
  • Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Bakoma Sp. z o.o.   Elżbietów    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Przyjęcie, weryfikacja i wprowadzanie zamówień od klientów do systemu. Przygotowywanie zleceń transportowych. Wystawianie i archiwizacja dokumentów sprzedażowych; faktur, duplikatów faktur, not korygujących, korekt. Monitoring płatności. Współpraca z działem...
  • Specjalista ds. obsługi klienta (j.niemiecki)

    WBS Sp. z o.o.   Sokołów Podlaski    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Opis stanowiska pracy / zadania: Zbieranie danych dot. zamówień klientów i przekazywanie ich do odpowiednich działów firmy. Monitorowanie i obsługa zamówień klientów. Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami. Przygotowywanie zestawień, prezentacji i dokumentów dla Klienta w...
Zobacz więcej ofert pracy

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

Diabetyk24 Sp. z o.o.
Warszawa
młodszy specjalista (junior)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
33 dni temu

Diabetyk24 to działająca od 2010r. firma której głównym profilem działalności jest sprzedaż profesjonalnych urządzeń i artykułów medycznych z dziedziny diabetologii. Prowadzimy sklep internetowy i sieć sklepów stacjonarnych w całej Polsce.

Naszym największym dobrem jest zaufanie i bezpieczeństwo naszych klientów. Dlatego dokładamy wszelkich starań by zamówienia były realizowane szybko i profesjonalnie, a nasz zespół dysponował ekspercką wiedzą z dziedziny diabetologicznych artykułów medycznych.

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
  • Telefoniczna obsługa Klienta - infolinia przychodząca.
  • Udzielanie Klientom odpowiedzi w przypadku pytań i wątpliwości oraz zapewnienie im profesjonalnego wsparcia.
  • Rejestrowanie zgłoszeń i ich dalsze procesowanie w odpowiednich systemach lub przekazywanie ich do właściwych działów w organizacji.
  • Obsługa korespondencji mailowej - odpowiadanie na zapytania Klientów.
  • Budowanie pozytywnych relacji z Klientami.
  • Dbanie o wizerunek firmy poprzez profesjonalną i uprzejmą obsługę Klientów.
Wymagania:
  • Doświadczenie w obsłudze klienta.
  • Umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych – doświadczenie w pracy w call center lub sklepie internetowym będzie dodatkowym atutem.
  • Wysoki poziom empatii i zorientowania na potrzeby klienta/pacjenta.
  • Umiejętność przekazywania informacji w sposób zrozumiały dla klienta/pacjenta.
  • Umiejętność skupienia się na kilku zadaniach jednocześnie: słuchaniu klienta, rozwiązywaniu jego problemów, udzielaniu odpowiedzi na pytania oraz wprowadzaniu informacji do różnych systemów informatycznych.
  • Umiejętność szybkiego pisania na klawiaturze będzie dodatkowym atutem.
  • Umiejętność pracy w zespole, budowanie atmosfery pracy opartej na wzajemnym szacunku i wsparciu.
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę od zaraz.
  • Kompleksowa szkolenie wprowadzające w obowiązki.
  • Wsparcie ze strony zespołu i przełożonego.
  • Ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach.
  • Prywatną opiekę medyczną.
  • Dofinansowanie do karty MultiSport.
  • Spotkania integracyjne.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.



Zgodnie z obowiązującymi przepisami dane osobowe przetwarzane będą w celu i w okresie 6 miesięcy po zakończeniu rekrutacji na stanowisko wskazane w formularzu, a w razie wyrażenia zgody dotyczącej przyszłych rekrutacji do odwołania zgody, nie dłużej jednak niż 6 miesięcy oraz dla wypełnienia prawnie usprawiedliwionych celów realizowanych przez administratora danych. Administratorem danych jest Diabetyk24 sp. z o.o. z siedzibą w Opacz-Kolonia (05-816) przy ul. Szyszkowej 51, kontakt rodo@diabetyk24.pl. Dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom współpracującym na podstawie umów powierzenia w zakresie niezbędnym do realizacji powyższych celów. Państwa dane nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w tym profilowaniu. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo dostępu do treści i przenoszenia swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne dla realizacji wyżej wymienionych celów. Więcej informacji znajduje się na stronie www.diabetyk24.pl w zakładce Polityka prywatności.
 

Poznaj

Diabetyk24 Sp. z o.o.

Diabetyk24.pl, największy detalista na rynku sprzedaży wyrobów medycznych dla Diabetyków. Skupiony na kanale online, obecny również w sprzedaży tradycyjnej w postaci kilkunastu sklepów stacjonarnych. Jesteśmy liderem w swoim segmencie, działamy na bardzo perspektywicznym i szybko rosnącym rynku. Rozwijamy się znacznie szybciej niż nasza konkurencja i szukamy osób, które podzielą entuzjazm naszych pracowników, pomogą nam być jeszcze lepszym w tym co robimy, a równocześnie spełnią się we wdrożeniu własnych pomysłów i strategii.

Podobne oferty

  • Customer Service Specialist with Dutch and English

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    22 godz.
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...
  • Specjalista ds. obsługi klienta ORKE (ORKE Customer Success Specialist)

    Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Zakres obowiązków: Kontakt telefoniczny (połączenia wychodzące i przychodzące) z Klientami firmy; Zapewnienie najwyższej jakości procesu obsługi organizacji szkoleń z nastawieniem na sukces i satysfakcję klienta; Realizacja celów sprzedażowych i jakościowych; Współpraca z...
  • Customer Service Specialist with Czech and Slovak

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service; Answering incoming calls, mails, chat messages and meeting targets set by our client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...
  • Customer Support Specialist

    LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    Responsibilities: Developing and verifying specifications and requirements for contracts with current and potential clients; Developing and verifying framework service contracts; Ongoing updating and verification of existing agreements and documents; Issuing and substantively controlling invoices...
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niderlandzkim i angielskim

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    1 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta w branży FMCG

    AMIGO-HURT Sp. z o.o.   Warszawa, Targówek    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: obsługa klienta, zarówno telefoniczna, jak i mailowa, aktywna pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów i dostawców, udzielanie informacji o produktach i usługach firmy, przetwarzanie zamówień i reklamacji, dbanie o ekspozycję produktów oraz porządek na...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Wsparcie klientów sektora finansowego przez email i telefon; Monitorowanie systemu za pomocą dostępnych aplikacji i narzędzi; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów...
  • Specjalista ds. obsługi klienta

    Nu Air Polska Sp. z o.o.   Warszawa, Ul. Szyszkowa 20A    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Zakres obowiązków: Bieżąca obsługa wyznaczonych klientów w zakresie realizacji zamówień i udzielania informacji, Realizacja zamówień - dokonywanie ustaleń z klientem, wprowadzanie danych do systemu, informowanie klienta o statusie zamówienia, Obsługa zapytań ofertowych od klienta i...
  • Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Bakoma Sp. z o.o.   Elżbietów    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Przyjęcie, weryfikacja i wprowadzanie zamówień od klientów do systemu. Przygotowywanie zleceń transportowych. Wystawianie i archiwizacja dokumentów sprzedażowych; faktur, duplikatów faktur, not korygujących, korekt. Monitoring płatności. Współpraca z działem...
  • Specjalista ds. obsługi klienta (j.niemiecki)

    WBS Sp. z o.o.   Sokołów Podlaski    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Opis stanowiska pracy / zadania: Zbieranie danych dot. zamówień klientów i przekazywanie ich do odpowiednich działów firmy. Monitorowanie i obsługa zamówień klientów. Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami. Przygotowywanie zestawień, prezentacji i dokumentów dla Klienta w...