HEADHUNTERS Sp. z o.o. (certyfikat nr 10079 w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia) działająca na rynku polskim i zagranicznym, dla swojego klienta, firmy kompleksowo obsługującej budowy w zakresie instalacji sanitarnych, poszukuje odpowiedniego kandydata na stanowisko:
Office Manager
Miejsce pracy: Szczecin
Obowiązki:
- organizowanie i prowadzenie prac administracyjno-biurowych
- utrzymywanie kontaktów telefonicznych z niemieckimi kontrahentami, instytucjami
- uzgadnianie terminów likwidacji usterek i reklamacji
- wystawianie, monitoring i archiwizacja dokumentów sprzedażowych, zakupowych, umów, upoważnień, wniosków oraz zleceń
- prowadzenie rozrachunków kasy, monitorowanie płatności
- przygotowywanie dokumentacji i dostarczanie jej do działu księgowości
- organizacja noclegów dla wykonawców na terenie Niemiec
Wymagania:
- minimum rok doświadczenia na stanowisku pracownika biurowego
- dobra znajomość języka niemieckiego (warunek konieczny)
- prawo jazdy kat. B
- mile widziana znajomość obsługi programów PC biznes oraz Lex Office
- kompetencje przywódcze oraz organizacyjne
Oferujemy:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- wynagrodzenie na okresie próbnym 2500 zł netto podstawy + premia
- praca od poniedziałku do piątku w godz. 8-16
- kwartalne szkolenia branżowe na terenie Niemiec
- możliwość awansu
Aplikacje prosimy przesyłać za pomocą przycisku APLIKUJ TERAZ.