Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa-Wawer Pracownik Działu Reklamacji Warszawa-Wawer
Pracownik Działu Obsługi Klienta (informacja – reklamacje)

Pracownik Działu Obsługi Klienta (informacja – reklamacje)

Selgros Cash&Carry
Warszawa, Wawer
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
4 dni temu

Poszukujemy osoby do pracy na stanowisku:

Pracownik Działu Obsługi Klienta (informacja – reklamacje)
Miejsce pracy: Warszawa, Wawer
Nr ref.: DOK Warszawa-Wawer

Do Twoich zadań będą należeć m.in.:

  • prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych,
  • profesjonalna obsługa klienta,
  • obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji.

Poszukujemy Osób:

  • komunikatywnych i potrafiących pracować w zespole,
  • posiadających łatwość w nawiązywaniu kontaktu z klientem,
  • gotowych do podjęcia pracy w systemie zmianowym (również w weekendy),
  • nastawionych na rzetelną realizację zadań i chętnych do nauki,
  • posiadających aktualną książeczkę zdrowia do celów sanitarno-epidemiologicznych dopuszczającą do kontaktu z żywnością (Sanepid) lub gotowych do jej wyrobienia.

Mile widziane:

  • znajomość przepisów dotyczących reklamacji, gwarancji, koncesji.

Pracując z nami otrzymasz:

  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • prywatną opiekę medyczną LUXMED oraz możliwość ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach,
  • dodatkowy dzień wolny w co piątą rocznicę zatrudnienia,
  • atrakcyjne gratyfikacje jubileuszowe,
  • możliwość rozwoju kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia,
  • kursy językowe dostępne dla wszystkich pracowników,
  • pakiet świadczeń socjalnych (m.in. świadczenia świąteczne i urlopowe),
  • możliwość przystąpienia do programu Medicover Sport,
  • zniżki pracownicze na zakupy w halach Selgros Cash & Carry i u naszych Partnerów Biznesowych.

Jeśli do tej pory nie uzyskałaś/uzyskałeś prawa do pełnego wymiaru urlopu (26 dni), a przepracujesz z nami 3 miesiące - otrzymasz dodatkowe 6 dni wolnego!


Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesyłanie CV za pomocą przycisku aplikacyjnego.

Drogi Kandydacie/Kandydatko, skontaktujemy się z Tobą, jeśli Twoja aplikacja zostanie uwzględniona w prowadzonym przez nas procesie rekrutacyjnym. Informujemy, że jesteśmy administratorami tych danych, które zostały w formie CV przesłane bezpośrednio do nas.

Przejdź do klauzuli informacyjnej RODO
Aplikuj teraz
 

Poznaj

Transgourmet Polska Sp. z o.o.

Transgourmet Polska Sp. z o.o. należy do grupy Transgourmet specjalizującej się w hurtowych dostawach dla hotelarstwa, gastronomii, firm cateringowych oraz ośrodków zbiorowego żywienia. W Polsce posiadamy centrum logistyczno-magazynowe w Ożarowie Mazowieckim oraz 18 hal sprzedaży stacjonarnej Selgros Cash&Carry. Zatrudniamy ponad 4300 pracowników, a nasz dalszy rozwój, to konsekwencja udanych wyników.

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka ds. Reklamacji

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Przyjmowanie, rozpatrywanie uwag, opinii, sugestii i reklamacji Klientów. Koordynowanie procesu obsługi reklamacji zgłaszanych przez Klientów. Współpraca z innymi działami firmy. Prowadzenie korespondencji oraz rozmów...
  • Pracownik ds. reklamacji

    Poczta Polska S.A.   Warszawa, ul. Targowa 73    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Jednostka organizacyjna: Biuro Wsparcia Klientów​ Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę na czas określony (zastępstwo); cały etat; praca stacjonarna od poniedziałku do piątku​ Twoje zadania: przestrzeganie przepisów prawa i standardów Spółki dotyczących postępowań reklamacyjnych,...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    KGL S.A.   Czosnów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Twój zakres obowiązków: przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych od klientów komunikacja z działami zaangażowanymi w analizę reklamacji oraz współpraca przy ustalaniu toku dalszego postępowania kontakt z klientem w kwestii reklamacji przygotowywanie korespondencji związanej z postępowaniem...
  • Specjalista / Specjalistka ds. reklamacji wewnętrznych

    Grupa Inter Cars   Swobodnia    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Do Twoich zadań będzie należało: sprawna i terminowa obsługa reklamacji wewnętrznych; wykrywanie oraz zapobieganie niezgodności w magazynie; optymalizacja obsługiwanych procesów logistycznych pod kątem efektywności; planowanie inwentaryzacji magazynu; współpraca z innymi działami organizacji;
  • Specjalista ds. Reklamacji

    GEFCO Polska   Natolin, k. Grodziska Mazowieckiego    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    ZADANIA NA STANOWISKU PRACY Zapewnienie obsługi klienta na najwyższym poziomie Budowanie relacji z klientami Regularna komunikacja z klientem w zakresie rozpatrywanej reklamacji Monitorowanie wskaźników reklamacji oraz reagowanie na wszelkie odchylenia pomiędzy przyjętymi założeniami, a...
  • Konsultant ds. mailowego i telefonicznego wsparcia klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 142B    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    (popołudnia i weekendy) Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, szukasz pracy stabilnej, ale nie pozbawionej wyzwań – zapraszamy Cię do naszego zespołu! Główne zadania realizowane na stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem - obsługa infolinii w zakresie połączeń od klientów znanego...
  • Doradca ds. Serwisu i Usług

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   Warszawa, Warszawa - Ursus    praca stacjonarna
    6 dni
    Będziesz odpowiedzialny za: Obsługę klientów w kasie, punkcie informacyjnym i punkcie reklamacyjnym sklepu; Realizację sprawnego przyjęcia reklamacji oraz spraw spornych; Realizację świadczenia usług dla klientów w sklepie (usługa montażu, monitoring usług we wszystkich działach);...
  • Konsultant do mailowej i telefonicznej obsługi klienta (z językiem: ukraińskim, rosyjskim, litewskim, estońskim, łotewskim)

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 142B    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, szukasz pracy stabilnej, ale nie pozbawionej wyzwań – zapraszamy Cię do naszego zespołu! Główne zadania realizowane na stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem - obsługa infolinii oraz odpowiadanie na emailowe zapytania konsumentów, w tym: udzielanie...
  • Serwisant Działu Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Warszawa, Włochy    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Dokonywanie oględzin, wymiany oraz naprawy zakupionych mebli, również w domu Klienta zgodnie z procedurą reklamacji; Sporządzanie dokumentacji serwisowej; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta.
  • Inżynier Jakości Klienta

    Aptiv   mazowieckie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Gdańsk
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Miejsce pracy: Gdańsk, ul. Nowatorów 20 Będziesz odpowiadać za: Terminową obsługę zgłoszeń i reklamacji powierzonego klienta; Codzienny przegląd portali klienta (b2b) i kaskadowanie informacji o wynikach i ryzykach; Aktualizację rejestrów reklamacji zgodnie z ich bieżącym statusem;...