Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Radca Szefa Kancelarii Prezesa Rady Ministrów
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 52332
Warunki pracy
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej. Praca wiąże się z permanentną obsługą klientów zewnętrznych.
Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. Siedziba Kancelarii znajduje się w Al. Ujazdowskich 1/3 w Warszawie. Gmach został wzniesiony w 1900 r. Obecnie jest obiektem zabytkowym wpisanym do rejestru zabytków. Budynek wielokondygnacyjny, wyposażony w windy. Wejście główne posiada podjazdy dla osób z niepełnosprawnościami. Szerokość głównych drzwi wejściowych do gmachu i drzwi wewnętrznych oraz ciągów komunikacyjnych jest dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. W budynku zainstalowane są 3 transportery przyschodowe. Windy wyposażone są w przyciski sterujące umożliwiające odczyt w piśmie Braille’a lub urządzenia informujące o pozycji windy, sygnalizację dźwiękową. Osoby z niepełnosprawnościami mogą swobodnie korzystać z wielu toalet ze względu na ich odpowiednią przestrzeń. Dodatkowo w budynku KPRM funkcjonują dwie oznaczone toalety przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Na wewnętrznym dziedzińcu KPRM znajduje się odpowiednio oznakowane miejsce parkingowe dla pracownika będącego osobą z niepełnosprawnością.
Zakres zadań
- Obsługa merytoryczna, organizacyjna i kancelaryjno-biurowa Przewodniczącego Komitetu do spraw Pożytku Publicznego, sekretarza stanu w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów pełniącego funkcję Wiceprzewodniczącego Komitetu do spraw Pożytku Publicznego, Pełnomocnika Rządu do spraw społeczeństwa obywatelskiego, Komitetu do spraw Pożytku Publicznego oraz podmiotów wewnętrznych utworzonych przez wymienione organy.
- Przygotowywanie projektów programów wspierania rozwoju społeczeństwa obywatelskiego w Polsce i innych powiązanych dokumentów programowych, analizowanie i opiniowanie projektów systemowych rozwiązań dotyczących wspierania rozwoju społeczeństwa obywatelskiego w Polsce i modyfikowanie programów pod wpływem procesów opiniowania i konsultowania.
- Współpraca w realizacji zadania sprawozdawczości z wykonania ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.
- Gromadzenie i analizowanie informacji w zakresie współpracy administracji publicznej na poziomie rządowym i samorządowym z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami społeczeństwa obywatelskiego, gromadzenie i analizowanie wyników badań dotyczących społeczeństwa obywatelskiego.
- Obsługa prac zespołów eksperckich i grup roboczych działających przy Przewodniczącym Komitetu do spraw Pożytku Publicznego, przygotowywanie protokołów ze spotkań zespołów i grup roboczych, udział w organizacji seminariów i konferencji tematycznych.
- Analiza projektów legislacyjnych oraz obowiązujących przepisów prawa pod kątem ich wpływu na funkcjonowanie i rozwój społeczeństwa obywatelskiego w Polsce.
- Samodzielne pogłębianie wiedzy z zakresu prawa, otoczenia prawno-instytucjonalnego oraz praktyki funkcjonowania organizacji pozarządowych i podmiotów społeczeństwa obywatelskiego w Polsce.
- Wykonywanie innych czynności zlecanych przez Dyrektora Departamentu, Zastępcę Dyrektora Departamentu oraz Naczelnika Wydziału Programowania i Analiz.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- powyżej 3 lat doświadczenia zawodowego w obszarze działalności organizacji pozarządowych
- poświadczenie bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „Tajne” lub wyrażenie zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej
- znajomość języka angielskiego na poziomie B1
- znajomość: funkcjonowania organizacji pozarządowych i innych podmiotów społeczeństwa obywatelskiego w Polsce oraz ich problemów, prawa dot. funkcjonowania organizacji pozarządowych i innych podmiotów społeczeństwa obywatelskiego w Polsce, rządowej procedury legislacyjnej, funkcjonowania administracji publicznej, procedur administracyjnych
- kompetencje miękkie: kreatywność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, komunikacja, myślenie analityczne
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w działaniu na rzecz zmian prawnych dotyczących sektora pozarządowego
- przeszkolenie z obszaru obsługi programów komputerowych z zakresu analizy statystycznej (SPSS, PS Quaestio Pro)