Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Specjalista ds. Administracyjnych Warszawa
Radca Szefa Kancelarii Prezesa Rady Ministrów

Radca Szefa Kancelarii Prezesa Rady Ministrów

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
1723 dni temu
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Radca Szefa Kancelarii Prezesa Rady Ministrów
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 52332

Warunki pracy

Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej. Praca wiąże się z permanentną obsługą klientów zewnętrznych.
Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. Siedziba Kancelarii znajduje się w Al. Ujazdowskich 1/3 w Warszawie. Gmach został wzniesiony w 1900 r. Obecnie jest obiektem zabytkowym wpisanym do rejestru zabytków. Budynek wielokondygnacyjny, wyposażony w windy. Wejście główne posiada podjazdy dla osób z niepełnosprawnościami. Szerokość głównych drzwi wejściowych do gmachu i drzwi wewnętrznych oraz ciągów komunikacyjnych jest dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. W budynku zainstalowane są 3 transportery przyschodowe. Windy wyposażone są w przyciski sterujące umożliwiające odczyt w piśmie Braille’a lub urządzenia informujące o pozycji windy, sygnalizację dźwiękową. Osoby z niepełnosprawnościami mogą swobodnie korzystać z wielu toalet ze względu na ich odpowiednią przestrzeń. Dodatkowo w budynku KPRM funkcjonują dwie oznaczone toalety przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Na wewnętrznym dziedzińcu KPRM znajduje się odpowiednio oznakowane miejsce parkingowe dla pracownika będącego osobą z niepełnosprawnością.

Zakres zadań

  • Obsługa merytoryczna, organizacyjna i kancelaryjno-biurowa Przewodniczącego Komitetu do spraw Pożytku Publicznego, sekretarza stanu w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów pełniącego funkcję Wiceprzewodniczącego Komitetu do spraw Pożytku Publicznego, Pełnomocnika Rządu do spraw społeczeństwa obywatelskiego, Komitetu do spraw Pożytku Publicznego oraz podmiotów wewnętrznych utworzonych przez wymienione organy.
  • Przygotowywanie projektów programów wspierania rozwoju społeczeństwa obywatelskiego w Polsce i innych powiązanych dokumentów programowych, analizowanie i opiniowanie projektów systemowych rozwiązań dotyczących wspierania rozwoju społeczeństwa obywatelskiego w Polsce i modyfikowanie programów pod wpływem procesów opiniowania i konsultowania.
  • Współpraca w realizacji zadania sprawozdawczości z wykonania ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.
  • Gromadzenie i analizowanie informacji w zakresie współpracy administracji publicznej na poziomie rządowym i samorządowym z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami społeczeństwa obywatelskiego, gromadzenie i analizowanie wyników badań dotyczących społeczeństwa obywatelskiego.
  • Obsługa prac zespołów eksperckich i grup roboczych działających przy Przewodniczącym Komitetu do spraw Pożytku Publicznego, przygotowywanie protokołów ze spotkań zespołów i grup roboczych, udział w organizacji seminariów i konferencji tematycznych.
  • Analiza projektów legislacyjnych oraz obowiązujących przepisów prawa pod kątem ich wpływu na funkcjonowanie i rozwój społeczeństwa obywatelskiego w Polsce.
  • Samodzielne pogłębianie wiedzy z zakresu prawa, otoczenia prawno-instytucjonalnego oraz praktyki funkcjonowania organizacji pozarządowych i podmiotów społeczeństwa obywatelskiego w Polsce.
  • Wykonywanie innych czynności zlecanych przez Dyrektora Departamentu, Zastępcę Dyrektora Departamentu oraz Naczelnika Wydziału Programowania i Analiz.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
  • powyżej 3 lat doświadczenia zawodowego w obszarze działalności organizacji pozarządowych
  • poświadczenie bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „Tajne” lub wyrażenie zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B1
  • znajomość: funkcjonowania organizacji pozarządowych i innych podmiotów społeczeństwa obywatelskiego w Polsce oraz ich problemów, prawa dot. funkcjonowania organizacji pozarządowych i innych podmiotów społeczeństwa obywatelskiego w Polsce, rządowej procedury legislacyjnej, funkcjonowania administracji publicznej, procedur administracyjnych
  • kompetencje miękkie: kreatywność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, komunikacja, myślenie analityczne
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w działaniu na rzecz zmian prawnych dotyczących sektora pozarządowego
  • przeszkolenie z obszaru obsługi programów komputerowych z zakresu analizy statystycznej (SPSS, PS Quaestio Pro)
 

Podobne oferty