Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Radca

Urząd Regulacji Energetyki w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
625 dni temu
Urząd Regulacji Energetyki w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Radca
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 103934

Warunki pracy

Praca administracyjno-biurowa. Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów). Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe. Zagrożenie korupcją. Częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy. Obiekt przy Alejach Jerozolimskich 181 jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Szerokość głównych drzwi wejściowych do budynku, drzwi wewnętrznych, wind oraz ciągów komunikacyjnych jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się przy użyciu wózka inwalidzkiego. Pomieszczenie higieniczno-sanitarne przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze. Pomieszczenia Urzędu zlokalizowane są na I, II, IV i V piętrze budynku.

Zakres zadań

  • prowadzi postępowania wyjaśniające dotyczące wydania świadectw efektywności energetycznej, w tym wydaje świadectwa efektywności energetycznej w przypadku zaistnienia przesłanek do ich wydania oraz przygotowuje projekty postanowień w przedmiocie odmowy wydania świadectwa efektywności energetycznej
  • przeprowadza wyrywkową weryfikację audytu efektywności energetycznej przedłożonego wraz z wnioskiem o wydanie świadectwa efektywności energetycznej albo wraz z zawiadomieniem o zakończeniu realizacji przedsięwzięcia służącego poprawie efektywności energetycznej
  • współpracuje z podmiotem prowadzącym rejestr świadectw efektywności energetycznej
  • przygotowuje projekty odpowiedzi na zapytania dotyczące przepisów ustawy o efektywności energetycznej w zakresie związanym z wydawaniem świadectw efektywności energetycznej oraz wykonywaniem przez przedsiębiorców obowiązkowych audytów energetycznych przedsiębiorstwa
  • uczestniczy w opiniowaniu aktów prawnych oraz tworzy i aktualizuje procedury wewnętrzne, wytyczne i zasady postępowania
  • bierze udział w pracach grup roboczych, komitetów i zespołów zadaniowych oraz przygotowuje projekty stanowisk, opinii i rekomendacji, w zakresie działania wydziału
  • przygotowuje zawiadomienia o negatywnej weryfikacji oszczędności energii, o obowiązku uzyskania i przedstawienia do umorzenia świadectwa efektywności energetycznej, a także monitoruje wykonanie obowiązku przez podmiot zobowiązany
  • prowadzi postępowania administracyjne w przedmiocie wymierzenia kary pieniężnej w zakresie właściwości wydziału

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w administracji publicznej lub w obszarze energetycznym lub ochrony środowiska
lub w obszarze analizy danych
  • Bardzo dobra znajomość ustawy o efektywności energetycznej w zakresie wydawania świadectw efektywności energetycznej oraz przeprowadzania audytów energetycznych przedsiębiorstw
  • Bardzo dobra znajomość specyfiki przedsięwzięć służących poprawie efektywności energetycznej
  • Umiejętność argumentowania, umiejętność pracy w zespole, umiejętność rozwiązywania problemów, umiejętność pracy z trudnym klientem,
  • Umiejętność obsługi pakietu MS Office, w szczególności dobra znajomość MS Excel
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • przeszkolenie w zakresie: audytu energetycznego, charakterystyki energetycznej budynku, mechanizmów wsparcia w ramach pomocy publicznej
  • doświadczenie w obszarze postępowań administracyjnych
 

Podobne oferty