Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Referendarz
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 33756
Warunki pracy
Pracownikom oferujemy:• proponowane wynagrodzenie zasadnicze w wysokości 3 841,37zł brutto, ustalone wg mnożnika 2,05
• dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
• umowę o pracę na czas zastępstwa,
• trzynaste wynagrodzenie, bogaty pakiet szkoleń, staże eksperckie, refundacje nauki języka i studiów podyplomowych,
• pakiet socjalny: platforma Benefit, dofinansowanie wypoczynku, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach, sala ćwiczeń w budynku Ministerstwa,
• możliwość wykupienia ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie w preferencyjnej cenie, możliwość dofinansowania kart sportowych (FitProfit), ruchomy system czasu pracy: rozpoczęcie pracy w godz. 7.30-9.00.
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
• obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego w tym liczne kontakty bezpośrednie, telefoniczne, mailowe,
• praca przy komputerze,
• opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie ministerstwa http://www.miir.gov.pl/strony/ministerstwo/praca-w-ministerstwie/
Zakres zadań
- prowadzenie obsługi płacowej dla pracowników finansowanych z projektu pomocy technicznej POPT, CEF, w tym: naliczanie wynagrodzeń/ świadczeń, wystawianie rocznych deklaracji podatkowych, wystawianie zaświadczeń o wynagrodzeniu lub pisemnych informacji dla byłych i aktualnych pracowników, księgowanie list wynagrodzeń/świadczeń, kontrolowanie prawidłowości zapisów w ewidencji księgowej, weryfikowanie formalno-rachunkowe dowodów księgowych,
- prowadzenie obsługi płacowej i finansowo-księgowej świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
- dokonywanie analiz prawnych, opracowywanie/opiniowanie projektów umów, porozumień, dokumentów,
- prowadzenie obsługi w zakresie obowiązków sprawozdawczych i informacyjnych, weryfikowanie zapisów księgowych, sporządzanie zestawień (m.in. obrotów i sald, analityki wydatków, etc.), weryfikowanie zgodności danych z dokumentami otrzymanymi z innych komórek
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- znajomość ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa,
- znajomość ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych,
- znajomość ustawy o finansach publicznych, w szczególności zasad gospodarowania środkami publicznymi,
- wiedza z zakresu rachunkowości, w tym znajomość rachunkowości budżetowej,
- umiejętność obsługi MS Office: w szczególnosci MS Excel,
- organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, rzetelność, myślenie analityczne.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe