Generali Polska jest częścią Grupy Generali, jednej z największych grup finansowo-ubezpieczeniowych obecnej w ponad 60 krajach na całym świecie. Zatrudniamy ponad 1 400 Pracowników i obsługujemy ponad 3 mln Klientów. Doceniamy naszych Pracowników oraz dbamy o ich rozwój. Każdego dnia wspólnie tworzymy przyjazne miejsce pracy.
Referent ds. Administracyjnych (Dział Wsparcia Likwidacji Szkód)
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków
- Obsługa korespondencji szkodowej oraz sądowej;
- Rejestracja reklamacji i skarg w systemach szkodowych ;
- Ustalanie sald kontrahentów;
- Współpraca oraz budowanie relacji z innymi działami wewnątrz firmy.
Oczekujemy
- Wykształcenia minimum średniego;
- Dobrej znajomości pakietu MS Office;
- Systematyczności, skrupulatności, dokładności;
- Umiejętności pracy w zespole;
- Odpowiedzialności i profesjonalizmu w podejściu do wykonywanych obowiązków
- Bardzo dobrej organizacji pracy;
- Umiejętności pracy pod presją czasu;
- Doświadczenie w uproszczonej likwidacji szkód oraz znajomości zagadnień związanych z rynkiem ubezpieczeń mile widziane.
Oferujemy
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w dynamicznej i międzynarodowej firmie ubezpieczeniowej;
- Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, grupowe ubezpieczenia na życie, zniżki na produkty Generali).