Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Sekretarz

Komenda Główna Straży Granicznej w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
1184 dni temu
Komenda Główna Straży Granicznej w Warszawie
Komendant Główny Straży Granicznej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Sekretarz
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 73045

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:



  • praca samodzielna biurowo-administracyjna,

  • praca w siedzibie urzędu,

  • stres zwiazany z obsługą klientów zewnętrznych.


Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy:



  • praca w pomieszczeniu biurowym,

  • praca w godzinach: 8:15 – 16:15,

  • stanowisko pracy zlokalizowane jest na II piętrze budynku,

  • infrastruktura budynku: sanitariaty, korytarze, klatki schodowe, schody,

  • dojścia i dojazdy do budynku są utwardzone,

  • budynek nie jest przystosowany dla osób ze stopniem niepełnosprawności uniemożliwiającym swobodne przemieszczanie się (bariery architektoniczne, brak windy, korytarze dzielone drzwiami
    z samozamykaczami),

  • brak oznaczeń dla osób niewidomych, brak pomieszczeń higieniczno-sanitarnych przystosowanych dla osób niepełnosprawnych,

  • brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym,

  • praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym,

  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz.,

  • obsługa urządzeń biurowych (komputer, drukarka, kserokopiarka, faks, niszczarka, skaner).

Zakres zadań

  • prowadzi i obsługuje w zakresie administracyjno-biurowym sekretariat Dyrektora Biura i jego zastępcy, terminowo przekazuje ich polecenia i ustalenia organizacyjne funkcjonariuszom i pracownikom oraz przygotowuje i obsługuje organizacyjnie spotkania z zaproszonymi gośćmi i interesantami w celu wsparcia bieżącej pracy Kierownictwa Biura
  • opracowuje, przy współudziale Wydziałów Biura, zbiorcze odpowiedzi dotyczące projektów aktów prawnych przesyłanych do uzgodnień (arkusze uzgodnień) w celu wsparcia bieżącej pracy Kierownictwa Biura
  • opracowuje kwartalne informacje o przekazywanych na rzecz Biura darowiznach w celu przesyłania stosownych informacji do Biura Finansów Komendy Głównej Straży Granicznej
  • prowadzi wykaz świadczonej przez radców prawnych pomocy prawnej oraz sporządza comiesięczną informację w tym zakresie w celu dostarczenia stosownej informacji Naczelnikowi Wydziału
  • na bieżąco obsługuje w zakresie kancelaryjno-biurowym obieg dokumentów w Biurze i Wydziale Ekonomiczno-Organizacyjnym (m.in. ewidencjonuje pisma wchodzące i wychodzące, przesyła je pocztą elektroniczną) oraz współpracuje z Kancelarią Jawną w tym zakresie w celu zabezpieczenia terminowego i płynnego przekazywania informacji
  • realizuje i rozlicza wydatki reprezentacyjne Kierownictwa Biura w celu wsparcia ich bieżącej pracy
  • zastępuje inspektora administrującego sprzętem i siecią informatyczną Biura w zakresie poczty elektronicznej w Internecie i Intranecie (sprawdza, przyjmuje i wysyła maile) w celu zabezpieczenia właściwej pracy Biura
  • redaguje krótkie pisma na polecenie przełożonych w celu wsparcia ich bieżącej pracy

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy w administracji lub w pracy biurowej
  • Pozytywne przejście procedury sprawdzającej w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych
  • Komunikatywność
  • Dyspozycyjność
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Odporność na stres
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Kurs dla sekretarek – asystentek
  • Język angielski: poziom komunikatywny
 

Podobne oferty