Ogłoszenie numer: 10010458, z dnia 2025-06-24
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Administracji i Obsługi Korespondencji
Miejsce pracy: Wrocław
Opis stanowiska
- Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej (listy, paczki, przesyłki kurierskie)
- Rejestrowanie, segregowanie i dystrybucja dokumentów do odpowiednich jednostek
- Monitorowanie opłat pocztowych i kontrola faktur za usługi kurierskie
- Obsługa systemów e-Doręczeń i e-Puap
- Przygotowywanie dokumentacji do archiwizacji
- Współpraca przy wdrażaniu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją
Wymagania
- Minimum roczne doświadczenie w administracji
- Znajomość pakietu MS Office
- Wykształcenie średnie (mile widziane wyższe)
- Dodatkowym atutem będzie znajomość systemu EZD
Oferujemy
- Umowę o pracę i terminowe wynagrodzenie
- Trzyskładnikowy system wynagrodzeń + 13. pensja
- Pakiet benefitów: dofinansowanie wypoczynku, ubezpieczenie grupowe, preferencyjne pożyczki
- Szkolenia, kursy językowe i możliwość dofinansowania studiów
- Work-life balance – praca od poniedziałku do piątku (7:30-15:30)
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.