prowadzenie ewidencji wynajmowanych lokali biurowych i użytkowych w układzie analitycznym,
rozliczanie kosztów i wystawianie faktur za czynsz,
prowadzenie korespondencji i archiwizacja dokumentów Biura,
sprawowanie nadzoru nad utrzymaniem czystości i estetyki w obiektach zarządzanych przez Spółkę,
prowadzenie ewidencji środków trwałych o wyżej i niższej wartości,
prowadzenie ewidencji osobistego wyposażenia pracowników.
Wymagania
doświadczenie w pracy o podobnym charakterze
znajomość pakietu MS Office
mile widziana znajomość obsługi programu COMARCH OPTIMA oraz Symfonia (śr. trwałe)
umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, dokładność, sumienność oraz samodzielność w pracy.
mile widziana znajomość języka angielskiego umożliwiająca kontakt z klientem.
Oferujemy
pracę w miłej atmosferze i zaangażowanym Zespole
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
premie
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowani
„Aplikuj szybko” oznacza, że jednym kliknięciem zaaplikujesz na ogłoszenie. Pracodawca otrzyma CV użyte przez Ciebie przy wcześniejszym aplikowaniu lub ostatni dodany przez Ciebie plik w Moje CV. Aby skorzystać z funkcji “Aplikuj szybko” musisz być zalogowany.
Warszawski Dom Technika NOT Sp. z o.o. działa od 1991 r. na rynku wynajmu sal konferencyjnych oraz pomieszczeń biurowych. Wyjątkowość przestrzeni konferencyjnej i biurowej wynika w głównej mierze z niepowtarzalnego charakteru zabytkowych wnętrz oraz świetnej lokalizacji w centrum Warszawy.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 6 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
20 godz.
Opis stanowiska Prowadzenie rejestrów wynajmowanych lokali oraz rozliczeń czynszowych; Obsługa dokumentacji Biura, korespondencji oraz archiwizacja akt; Kontrola porządku i stanu technicznego zarządzanych obiektów; Prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wyposażenia pracowników;
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa zlecenie / kontrakt B2B pełny etat aplikuj bez CV
22 godz.
Koordynacja działań organizacyjnych wewnątrz firmy; Zarządzanie dokumentacją i obiegiem informacji; Prowadzenie ewidencji zarządzeń, poleceń służbowych oraz rejestru pełnomocnictw i upoważnień; Przygotowywanie umów i prowadzenie rejestru umów z podmiotami zewnętrznymi; Wsparcie...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
22 godz.
Zakres obowiązków: obsługa kontraktów i rozliczeń z NFZ; weryfikacja dokumentacji medycznej pod kątem poprawności i zgodności z przepisami; przygotowywanie raportów i analiz finansowo-statystycznych; współpraca z zespołami poradni i rejestracji w zakresie sprawozdawczości; udział w...
Zakres obowiązków: Kompleksowa obsługa administracyjna studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych. Prowadzenie, aktualizacja oraz archiwizacja dokumentacji związanej z tokiem studiów. Przygotowywanie i wydawanie dokumentów studenckich. Organizacyjna obsługa sesji egzaminacyjnych....
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat 6 000 - 8 000 zł brutto/mies.
1 dni
Zakres obowiązków: sprawdzanie harmonogramów czasu pracy, nadzór nad ewidencją czasu pracy prowadzoną przez poszczególne zespoły pracownicze, wprowadzenie czasu pracy do systemu kadrowo-płacowego (SAP) ewidencja urlopów, zwolnień i nadgodzin występujących u pracowników w bieżących...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa zlecenie / kontrakt B2B pełny etat aplikuj bez CV
2 dni
Koordynacja działań organizacyjnych wewnątrz firmy; Zarządzanie dokumentacją i obiegiem informacji; Prowadzenie ewidencji zarządzeń i poleceń służbowych; Prowadzenie rejestru udzielonych pełnomocnictw i upoważnień wydanych przez Dyrektor; Przygotowanie umów dotyczących współpracy...
Zadania: ewidencjonowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej; obsługa przesyłek; bieżąca, w tym telefoniczna, obsługa klienta; współpraca w planowaniu i realizacji zaopatrzenia na potrzeby sekretariatu i biura; wsparcie użytkowników w rezerwacji zasobów biurowych i organizacji...
Do zadań na ww. stanowisku należeć będzie między innymi: Zapewnienie kompleksowego wsparcia organizacyjnego i administracyjnego Kierownika Zakładu Patomorfologii Nowotworów, Zarządzanie kalendarzem – planowanie, koordynacja i nadzór nad przebiegiem spotkań, Nadzór nad obiegiem...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Zakres Obowiązków Przygotowywanie dokumentacji szkoleniowej oraz archiwizacja danych. Utrzymywanie relacji z dotychczasowymi klientami i udział w pozyskiwaniu nowych. Przygotowywanie dokumentów finansowych niezbędnych w procesie realizacji usług. Zarządzanie i aktualizacja treści na stronie...