Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Specjalista ds. Administracyjnych Warszawa
Specjalista ds. obsługi kancelaryjnej w Biurze Prawnym, Kadr i Organizacji w Kancelarii Ogólnej

Specjalista ds. obsługi kancelaryjnej w Biurze Prawnym, Kadr i Organizacji w Kancelarii Ogólnej

Kancelaria Senatu
Warszawa
praca stacjonarna
2657 dni temu

KANCELARIA SENATU
poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:

Specjalista ds. obsługi kancelaryjnej w Biurze Prawnym, Kadr i Organizacji w Kancelarii Ogólnej

Wymiar etatu: 1

Liczba stanowisk pracy: 1

Miejsce wykonywania pracy: Warszawa

 
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
  • obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej z Kancelarii Senatu,

  • obsługa punktu podawczego Kancelarii Senatu,

  • ewidencjonowanie przesyłek wychodzących i wpływających do Kancelarii Senatu
    w systemie informatycznym wspierającym obieg korespondencji,

  • prowadzenie spraw związanych z realizacją umów dotyczących obsługi korespondencji,
    w szczególności w zakresie usług pocztowych i kurierskich.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:

 

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie wyższe,

  • co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w zakresie obsługi punktu kancelaryjnego (kancelarii) w urzędzie administracji publicznej,

  • znajomość zasad i trybu wykonywania czynności kancelaryjnych w jednostkach administracji publicznej,

  • obsługa MS Word - poziom podstawowy

p o ż ą d a n e

  • doświadczenie w obsłudze systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją
    w punkcie kancelaryjnym (kancelarii) w urzędzie administracji publicznej.

Wymagane dokumenty:
  • życiorys i list motywacyjny.

Kopie niżej wymienionych dokumentów będą wymagane na etapie sprawdzianu wiedzy:
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie i doświadczenie zawodowe;

  • poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” lub zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego w celu dopuszczenia do informacji niejawnych o klauzuli „poufne”.

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie dwóch najlepszych kandydatek/kandydatów.

Warunki pracy:
  • praca w pomieszczeniu biurowym w siedzibie urzędu;

  • obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę;

  • czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o pracownikach urzędów państwowych;

  • budynek i pomieszczenia urzędu dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty