Agencja zatrudnienia nr licencji 3260
Find your own at devire.pl
Location: Warszawa
Devire to międzynarodowa firma specjalizująca się w usługach rekrutacji, outsourcingu i employer brandingu. Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Twoja przyszła firma/Your future company
Naszym Klientem jest firma z branży e-commerce, który od lat zainspirował miliony ludzi na temat wystroju wnętrz. Do czesko-słowackiego Działu Obsługi Klienta, poszukujemy Specjalisty ds. Obsługi Klienta z jęz. czeskim, do której zadań będzie należało: codzienny kontakt mailowy oraz telefoniczny z czeskimi Klientami, odpowiadanie na ich zapytania w zakresie oferowanych przez firmę produktów, dbałość o pozytywne relacje, budowanie profesjonalnego wizerunku organizacji, współpraca z innymi działami w ramach tych procesów oraz aktywna obsługa zamówień.
Doświadczenie zawodowe nie jest wymagane!
Nasz Klient oferuje:
- Stabilne warunki zatrudnienia oparte na umowie o pracę
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Korzyści, takie jak dodatkowe środki na kartę sportową i prywatną opiekę zdrowotną
- Możliwość zdobycia cennego doświadczenia w branży e-commerce
- Współpracę z nowoczesnymi narzędziami w codziennej pracy
- Ścieżkę rozwoju dostosowaną do pracowników
- Możliwość pracy w domu od czasu do czasu
- Praca w atrakcyjnym biurze w centrum Warszawy
U Kandydatów zwracamy uwagę na:
- Znajomość języka czeskiego i/lub słowackiego – poziom min. C1 (warunek konieczny)
- Znajomość języka angielskiego lub polskiego – poziom min. B1
- Otwartość, komunikatywność, wysokie zdolności interpersonalne
- Wysoka kultura osobista