Specjalista ds. obsługi klienta

JTI GBS

Warszawa

47 dni temu

 

JTI Polska jest częścią Japan Tobacco International, czołowego międzynarodowego koncernu tytoniowego działającego w 120 krajach. Marki w ofercie JTI Polska to Camel, LD oraz Winston. Na całym świecie JTI zatrudnia ponad 45 tys. osób, a polski zespół liczy obecnie ponad 2100 pracowników. 

 

W 2019 r. JTI Polska zajęła 1. miejsce w renomowanym rankingu Top Employers i jest najwyżej notowanym pracodawcą w branży FMCG wśród laureatów. W 2017 roku Business Centre Club wyróżnił naszą Firmę nagrodą Lidera Polskiego Biznesu za wyjątkowe podejście do zarządzania, nadzwyczajną troskę o pracowników oraz działania CSR.

Specjalista ds. obsługi klienta
Location: Warsaw
Nr ref.: 24382
Co przygotowaliśmy dla Ciebie?
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
  • Wsparcie szkoleniowe w okresie wdrożenia;
  • Indywidualne podejście do Twojego planu rozwoju, m.in. udział w certyfikowanych szkoleniach prowadzonych przez zewnętrznych i wewnętrznych trenerów;
  • Pracę w otwartej atmosferze, w nowoczesnym biurze i zgranym zespole ludzi;
  • Elastyczne godziny pracy, nie narzucamy Ci dress code;
  • Atrakcyjny pakiet benefitów, m.in. opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie na życie, plan emerytalny.
Czym będziesz się zajmować?
  • Budowanie trwałych relacji i pozytywnego wizerunku firmy w kontaktach z Klientami;
  • Dostarczanie kluczowych i kompletnych informacji o danym produkcie/usłudze;
  • Odpowiadanie na zapytania Klientów, udzielanie rekomendacji dotyczących oferty produktowej;
  • Rozwiązywanie zgłaszanych problemów/wątpliwości według obowiązujących standardów obsługi Klienta w organizacji;
  • Bieżące aktualizowanie i uzupełnianie wiedzy produktowej.
Będzie Ci łatwiej realizować powyższe zadania, jeśli:
  • Posiadasz wykształcenie wyższe, mile widziane kierunki biznesowe (administracja w biznesie, ekonomia, zarządzanie etc.) lub lingwistyczne;
  • Komunikujesz się w sposób jasny i skuteczny, aktywnie słuchasz i potrafisz budować relacje z Klientem;
  • Z łatwością organizujesz swoje codzienne zadania, jesteś wielozadaniowy/a; 
  • Posiadasz praktyczną znajomość MS Office;
  • Znasz język angielski na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację biznesową, dodatkowy język będzie dużym plusem.
#joinJTI
https://jobs.jti.com/
If you decide to participate in this recruitment, the administrator of your data will be JTI Polska sp.z o.o. with headquarters in Stary Gostków. Your data will be processed only to support the recruitment process in which you participate. Detailed information on the processing of your data and your rights can be found here.
Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań ...
Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta