Specjalista ds. Wsparcia i Obsługi Klienta z j. litewskim

ISS Facility Services Sp. z o.o.

Warszawa

48 dni temu

ISS Facility Services Sp. z o.o jest liderem na Polskim rynku kompleksowej obsługi budynków. Dostarczamy usługi utrzymania czystości i higieny, usługi żywieniowe, office support oraz obsługę techniczną. W Polsce firma działa od 1995 r. Naszą siłą są ludzie, zatrudniamy 2500 pracowników. W pracy kierujemy się takimi wartościami jak uczciwość, przedsiębiorczość, odpowiedzialność i jakość.

Specjalista ds. Wsparcia i Obsługi Klienta z j. litewskim
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska:
  • Przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników na temat awarii, usterek technicznych na terenie obiektu
  • Rejestracja zgłoszeń oraz monitorowanie ich statusu
  • Udzielanie informacji użytkownikom o statusie  zgłoszeń i etapach realizacji
  • Procesowanie maili oraz odbieranie telefonów od użytkowników
  • Tworzenie raportów monitorujących realizację zgłoszeń

 

Wymagania:
  • Biegłość w obsłudze komputera
  • Znajomość systemu MS-Office
  • Bardzo dobra znajomość j. litewskiego 
  • Dobra znajomość j. angielskiego 
  • Wysokie umiejętności komunikacyjne
  • Doświadczenie w pracy na helpdesku lub w pracy w obsłudze klienta mile widziane
Oferujemy:
  • Możliwość zdobycia cennego doświadczenia w środowisku międzynarodowych zespołów
  • Możliwość pracy w systemie zdalnym
  • Pracę w firmie o stabilnej i ugruntowanej pozycji na rynku
  • Pracę od poniedziałku do piątku na pełen etat
  • Możliwość rozwoju i awansu w ramach struktury firmy

Poznaj

ISS Facility Services Sp. z o.o.

ISS FACILITY SERVICES POLSKA wchodzi w skład międzynarodowej Grupy ISS założonej w 1901 r., jednego z największych na świecie usługodawców w zakresie Facility Services.

W Polsce firma działa od 1995 r. i zatrudnia około 2500 pracowników. Podstawową działalnością ISS w Polsce jest kompleksowa obsługa obiektów.

Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań ...
Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta