Najnowsze oferty pracy

  • Doradca Klienta z Językiem Niemieckim / Francuskim / Angielskim / Holenderskim

    DaMa Truckbekleding   Warszawa    praca zdalna
    specjalista (mid)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Do Twoich zadań będzie należeć: Bieżąca obsługa klientów indywidualnych z przydzielonego rynku, Udzielanie informacji o produktach i pomoc w doborze akcesoriów do wnętrz kabin ciężarowych, Przyjmowanie i przetwarzanie zamówień, Rozwiązywanie potencjalnych problemów oraz dbanie o...
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem holenderskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Warszawa    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
  • Doradca klienta – obsługa chat-u

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa klientów popularnego sklepu internetowego oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu; Efektywny kontakt z klientem poprzez live chat; Pozytywne, empatyczne i profesjonalne podejście do klientów; Udzielanie rzetelnych i...
  • Customer Service Specialist with Spanish and English

    Foundever   Warszawa    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the Client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving quality goals...
  • Customer Care z językiem hiszpańskim lub włoskim

    Armatis Polska Sp. z o. o.   Warszawa, ul. Cybernetyki    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa zlecenie  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: Odbieranie połączeń, odpisywanie na korespondencję mailową oraz chaty od pasażerów linii lotniczej, Przyjmowanie oraz obsługa reklamacji, Pomoc przy zmianach terminów przelotów, odpraw, bagaży, danych osobowych oraz wszelkiego rodzaju spraw organizacyjnych. Od...
  • Customer Care z językiem niemieckim

    Armatis Polska Sp. z o. o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: Odbieranie połączeń, odpisywanie na korespondencję mailową oraz chaty od pasażerów linii lotniczej, Przyjmowanie oraz obsługa reklamacji, Pomoc przy zmianach terminów przelotów, odpraw, bagaży, danych osobowych oraz wszelkiego rodzaju spraw organizacyjnych. Od...
  • Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta B2B

    Kreski Spółka Jawna Piotr Gałecki Łukasz Gałecki   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Aktywna obsługa klienta; Przygotowywanie ofert i wycen napraw serwisowych sprzętu; Budowanie i utrzymywanie relacji biznesowych; Współpraca z pozostałymi działami firmy; Rozkład aktywności: obsługa e-mail 50%, zgłoszenia systemowe 25%, rozmowy telefoniczne 25%
  • Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Monday Development SA   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa na zastępstwo  pełny etat
    3 dni
    Twój zakres obowiązków Obsługa Klienta w fazie posprzedażowej i gwarancyjnej, Współpraca ze Specjalistą ds. Technicznych w procesie usuwania usterek w okresie gwarancji i rękojmi; nadzór nad jakością i terminowością informacji kierowanej do klienta, Prowadzenie rejestru zgłoszeń,...
  • Specjalista / Specalistka ds. Obsługi Klienta

    Juwentus Serwis sp. z o.o.   Warszawa, Poloneza 91    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: telefoniczna i mailowa obsługa klientów; oferowanie klientom nowych usług/produktów; negocjowanie warunków współpracy z klientami; terminowe i rzetelne udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów; weryfikacja kompletności i poprawności dokumentów dostarczanych przez...
  • Customer supporter

    Concentrix   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twój zakres obowiązków: Zapewnienie wysokiej jakości usług i wsparcia technicznego dla Klientów poprzez rozmowy telefoniczne, e-maile, czat; Umiejętność negocjowania z klientami różnych rozwiązań; Dostarczanie Klientom szybkich, rzetelnych i dokładnych informacji; Tworzenie pozytywnego...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Specjalista ds. Obsługi Klienta Warszawa
Specjalista ds. Zarządzania Produktami i Relacjami z Klientem (z doświadczeniem w księgowości)

Specjalista ds. Zarządzania Produktami i Relacjami z Klientem (z doświadczeniem w księgowości)

PKO BP Finat Sp. z o.o.
Warszawa
praca stacjonarna
1213 dni temu

PKO BP Finat Sp. z o. o. oferuje kompleksowe usługi agenta transferowego i usługi pomocnicze z wykorzystaniem rozwiązań informatycznych, operacyjnych i infrastrukturalnych. Ponadto świadczy usługi outsourcingu kadr IT – bodyleasingu. (Agencja zatrudnienia numer certyfikatu 10968).

 

PKO BP Finat Sp. z o.o. poszukuje kandydatek/kandydatów do pracy na stanowisko:

Specjalista ds. Zarządzania Produktami i Relacjami z Klientem (z doświadczeniem w księgowości)

Miejsce pracy: Warszawa


Zakres obowiązków

  • Telefoniczna i mailowa obsługa Klienta w zakresie działania oprogramowania księgowego,
  • Obsługa reklamacji składanych przez Klientów,
  • Weryfikacja poprawności działania oprogramowania księgowego (w tym koordynacja naprawy błędów, udział w testach i wdrożeniu zmian),
  • Udział w optymalizacji procesu obsługi Klienta oraz rozwoju usługi e-Księgowości,
  • Cykliczne raportowanie do jednostek wewnętrznych,
  • Koordynowanie zmian w Procedurach, Instrukcjach, Regulaminie produktu,
  • Współpraca z Partnerami Spółki w zakresie czynności wykonywanych przez zespół,
  • Uczestniczenie w projektach realizowanych w Spółce.

Poszukiwane kompetencje

  • Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki Finanse i rachunkowość, Ekonomia
  • Minimum 2 letnie doświadczenie w obszarze finansów i księgowości, w tym praca na stanowisku przynajmniej Młodszej Księgowej,
  • Znajomość prawa podatkowego oraz Ustawy o rachunkowości,
  • Doświadczenie w zakresie telefonicznej i mailowej obsługi Klienta (mile widziana praca w biurze rachunkowym)
  • Zdolności analityczne,
  • Znajomość MS Office,
  • Umiejętność ustalania priorytetów w pracy i efektywnego zarządzania czasem, skrupulatność, dokładność, odpowiedzialność.
  • Samodzielność w podejmowaniu decyzji.
  • Odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu.

Oferujemy

  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie.
  • Elastyczna forma zatrudnienia: umowę o pracę lub umowę zlecenie.
  • Możliwość rozwoju zawodowego.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie.
  • Dobrą atmosferę pracy.
  • Świadczenia socjalne.
Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez PKO BP Finat sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (ul. Chmielna 89, 00-805 Warszawa) podanych w dokumentach aplikacyjnych (np. CV, list motywacyjny) oraz zebranych podczas ewentualnej rozmowy kwalifikacyjnej do celów związanych z organizacją procesu rekrutacyjnego w obecnym procesie rekrutacyjnym.

Administratorem Twoich danych osobowych jest PKO BP Finat sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-805) przy ul. Chmielnej 89. Twoje dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji procesu rekrutacyjnego. Pełną informację odnośnie celów i podstaw prawnych przetwarzania Twoich danych osobowych, a także przysługujących Ci w związku z tym praw znajdziesz tutaj.

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych przez PKO BP Finat sp. z o.o. oraz prawach związanych z przetwarzaniem danych
[Administrator]

Administratorem Twoich danych osobowych jest PKO BP Finat sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-805) przy ul. Chmielnej 89 (PKO Finat).

[Dane kontaktowe]

Możesz skontaktować się z PKO Finat poprzez adres email: Rekrutacja@finat.pl lub pisemnie (adres siedziby PKO Finat). PKO Finat wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym możesz się skontaktować poprzez email: iod_finat@finat.pl lub pisemnie (adres siedziby PKO Finat). Z inspektorem możesz się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.

[Cele przetwarzania i podstawa prawna]

PKO Finat przetwarza Twoje dane osobowe:
  • w celu podjęcia czynności niezbędnych do zawarcia umowy, na Państwa żądanie (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
  • w zakresie wynikającym z przepisów prawa, w szczególności Kodeksu Pracy – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, w celu realizacji procesu rekrutacyjnego,
  • w razie udostępnienia przez Kandydata innych danych niż wymagane przepisami prawa – na podstawie jego zgody, w celu realizacji procesu rekrutacyjnego (art. 6 ust. 1 lit. a RODO, a w razie udostepnienia danych szczególnej kategorii, także art. 9 ust. 2 lit. a RODO),
  • w celu realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora:
    • polegającego na ustaleniu, dochodzeniu lub obronie przed takimi roszczeniami (art. 6 ust. 1 lit. f RODO, a w razie udostepnienia danych szczególnej kategorii, także art. 9 ust. 2 lit. f RODO),
    • w postaci prowadzenia działań rekrutacyjnych drogą elektroniczną, w zakresie pobieranego w formularzu rekrutacyjnym na stronie internetowej numeru telefonu oraz adresu e-mail, tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO,
  • w przypadku wyrażenia dodatkowej zgody - w celu udostępnienia danych podmiotom, na rzecz których PKO Finat świadczy usługi dostarczania zasobów ludzkich (art. 6 ust. 1 lit. a RODO),
  • w przypadku wyrażenia dodatkowej zgody - na potrzeby uwzględnienia przy przyszłych rekrutacjach (art. 6 ust. 1 lit. a RODO),
  • w przypadku wyrażenia dodatkowej zgody - do kontaktu z osobami wskazanymi przez kandydata jako udzielające referencji (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
[Referencje]

Co do zasady, Twoje dane osobowe nie są pozyskiwane w sposób inny niż od Ciebie. Wyjątkowo, w przypadku Twojej uprzedniej zgody, dane osobowe zostały nam przekazane przez osoby udzielające referencji. Kategorie pozyskanych danych osobowych to informacje odnośnie wykonywanej pracy i posiadanych umiejętności.

[Okres przechowywania danych]

Twoje dane osobowe będą przetwarzane do czasu zakończenia obecnego procesu rekrutacji, nie dłużej niż 6 miesięcy, a w razie wyrażenia zgody na udział w dalszych rekrutacjach – przez 3 lata od wyrażenia zgody. W razie uzasadnionej informacji o możliwości wystąpienia roszczeń, dane osobowe będą także przechowywane do upływu terminów ich przedawnienia.

[Przekazywanie danych i odbiorcy danych]

Jeżeli wyraziłeś na to zgodę, PKO Finat przekazuje Twoje dane osobowe podmiotom z Grupy Kapitałowej PKO BP S.A.*. Ponadto PKO Finat może przekazywać Twoje dane osobowe firmom świadczącym usługi lub dostarczającym rozwiązania informatyczne, firmom świadczącym usługi kurierskie i pocztowe, wskazanym przez Ciebie osobom udzielającym referencji (w przypadku kontaktu z zapytaniem o rekomendacje), placówkom medycznym prowadzącym badania medycyny pracy, agencjom rekrutacyjnym, podmiotom, na rzecz których PKO Finat świadczy usługi dostarczania zasobów ludzkich– przy czym takie podmioty przetwarzają Twoje dane na podstawie umowy z PKO Finat i wyłącznie zgodnie z poleceniami PKO Finat.
*Lista podmiotów dostępna jest pod adresem: http://www.pkobp.pl/grupa-pko-banku-polskiego/

[Twoje prawa]
    Przysługuje Ci prawo do:
  • dostępu do swoich danych,
  • żądania ich sprostowania,
  • ich usunięcia,
  • ograniczenia przetwarzania,
  • wycofania zgody – jeżeli przetwarzanie odbywa się na jej podstawie, przy czym wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem - zgodę można wycofać poprzez złożenie oświadczenia o wycofaniu zgody na adres email: rekrutacja@finat.pl lub na adres pocztowy: PKO BP Finat sp. z o.o., ul. Chmielna 89, 00-805 Warszawa;
  • przeniesienia swoich danych osobowych, tj. do otrzymania od PKO Finat swoich danych w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego. Możesz przesłać te dane innemu administratorowi danych,
  • w sytuacjach przewidzianych prawem oraz w zakresie w jakim podstawą przetwarzania Twoich danych jest przesłanka prawnie uzasadnionego interesu PKO Finat, masz prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych.

  • W celu skorzystania z powyższych praw możesz skontaktować się z inspektorem ochrony danych, korzystając z podanych powyżej danych kontaktowych.
Jeśli uznasz, że przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy RODO, masz również prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

[Obowiązek podania danych i skutki ich niepodania]

Podanie danych osobowych w zakresie określonym przepisami prawa jest wymogiem ustawowym, a w razie ich niepodania Twoja kandydatura zostanie odrzucona. Podanie innych danych jest dobrowolne.
 

Podobne oferty

  • Doradca Klienta z Językiem Niemieckim / Francuskim / Angielskim / Holenderskim

    DaMa Truckbekleding   Warszawa    praca zdalna
    specjalista (mid)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Do Twoich zadań będzie należeć: Bieżąca obsługa klientów indywidualnych z przydzielonego rynku, Udzielanie informacji o produktach i pomoc w doborze akcesoriów do wnętrz kabin ciężarowych, Przyjmowanie i przetwarzanie zamówień, Rozwiązywanie potencjalnych problemów oraz dbanie o...
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem holenderskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Warszawa    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
  • Doradca klienta – obsługa chat-u

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa klientów popularnego sklepu internetowego oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu; Efektywny kontakt z klientem poprzez live chat; Pozytywne, empatyczne i profesjonalne podejście do klientów; Udzielanie rzetelnych i...
  • Customer Service Specialist with Spanish and English

    Foundever   Warszawa    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the Client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving quality goals...
  • Customer Care z językiem hiszpańskim lub włoskim

    Armatis Polska Sp. z o. o.   Warszawa, ul. Cybernetyki    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa zlecenie  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: Odbieranie połączeń, odpisywanie na korespondencję mailową oraz chaty od pasażerów linii lotniczej, Przyjmowanie oraz obsługa reklamacji, Pomoc przy zmianach terminów przelotów, odpraw, bagaży, danych osobowych oraz wszelkiego rodzaju spraw organizacyjnych. Od...
  • Customer Care z językiem niemieckim

    Armatis Polska Sp. z o. o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: Odbieranie połączeń, odpisywanie na korespondencję mailową oraz chaty od pasażerów linii lotniczej, Przyjmowanie oraz obsługa reklamacji, Pomoc przy zmianach terminów przelotów, odpraw, bagaży, danych osobowych oraz wszelkiego rodzaju spraw organizacyjnych. Od...
  • Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta B2B

    Kreski Spółka Jawna Piotr Gałecki Łukasz Gałecki   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Aktywna obsługa klienta; Przygotowywanie ofert i wycen napraw serwisowych sprzętu; Budowanie i utrzymywanie relacji biznesowych; Współpraca z pozostałymi działami firmy; Rozkład aktywności: obsługa e-mail 50%, zgłoszenia systemowe 25%, rozmowy telefoniczne 25%
  • Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Monday Development SA   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa na zastępstwo  pełny etat
    3 dni
    Twój zakres obowiązków Obsługa Klienta w fazie posprzedażowej i gwarancyjnej, Współpraca ze Specjalistą ds. Technicznych w procesie usuwania usterek w okresie gwarancji i rękojmi; nadzór nad jakością i terminowością informacji kierowanej do klienta, Prowadzenie rejestru zgłoszeń,...
  • Specjalista / Specalistka ds. Obsługi Klienta

    Juwentus Serwis sp. z o.o.   Warszawa, Poloneza 91    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: telefoniczna i mailowa obsługa klientów; oferowanie klientom nowych usług/produktów; negocjowanie warunków współpracy z klientami; terminowe i rzetelne udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów; weryfikacja kompletności i poprawności dokumentów dostarczanych przez...
  • Customer supporter

    Concentrix   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twój zakres obowiązków: Zapewnienie wysokiej jakości usług i wsparcia technicznego dla Klientów poprzez rozmowy telefoniczne, e-maile, czat; Umiejętność negocjowania z klientami różnych rozwiązań; Dostarczanie Klientom szybkich, rzetelnych i dokładnych informacji; Tworzenie pozytywnego...