Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Specjalista ds. Administracyjnych Warszawa
Specjalista w Wydziale Programów Zdrowotnych w Departamencie Polityki Zdrowotnej

Specjalista w Wydziale Programów Zdrowotnych w Departamencie Polityki Zdrowotnej

Ministerstwo Zdrowia w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
3556 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 161910
  • Data ukazania się ogłoszenia: 24 lipca 2014 r.

Ministerstwo Zdrowia w Warszawie

  • Dyrektor Generalny
  • poszukuje kandydatów na stanowisko:
  • specjalista
  • w Wydziale Programów Zdrowotnych w Departamencie Polityki Zdrowotnej

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Ministerstwo Zdrowia ul. Miodowa 15 00-952 Warszawa

Miejsce wykonywania pracy:

  • Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • współuczestnictwo w prowadzeniu prac związanych z planowaniem, opracowywaniem programów zdrowotnych, w szczególności: Zapewnienie samowystarczalności Rzeczypospolitej Polskiej w zakresie krwi, jej składników i produktów krwiopochodnych, Narodowy Program Leczenia Chorych na Hemofilię i Pokrewne Skazy Krwotoczne na lata 2012-2018,
  • współuczestnictwo w przeprowadzaniu procedury konkursowej oraz przygotowywanie do podpisania umów i aneksów do umów na realizację programów zdrowotnych, włącznie z monitorowaniem i rozliczaniem umów zawartych w ramach programów zdrowotnych,
  • opracowywanie bieżącej oceny oraz roczne sprawozdanie realizowanych programów,
  • analizowanie danych, zawartych w rocznych informacjach o zrealizowanych w ubiegłym roku programach zdrowotnych oraz o programach zdrowotnych planowanych na ten rok,
  • opracowywanie projektów aktów prawnych oraz prowadzenie procedury legislacyjne z zakresu zadań Wydziału,
  • przygotowywanie wniosków do DNKiS o przeprowadzenie kontroli wykorzystania środków publicznych przekazanych jednostkom zewnętrznym na realizację zadań w ramach programów zdrowotnych,
  • przygotowywanie projektów umów na realizację programów zdrowotnych pozostających we właściwości Wydziału,
  • rozpatrywanie skarg i wniosków oraz przygotowywanie odpowiedzi na interpelacje, zapytania poselskie, wystąpienia podmiotów prawa międzynarodowego (Światowa Organizacja Zdrowia, Komisja Europejska, itp.) oraz inne pisma związane z zadaniami wydziału; opracowywanie informacji i sprawozdań o realizowanych programach na potrzeby Rady Ministrów, Sejmu i Senatu Rzeczpospolitej oraz NIK.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • praca biurowa wykonywana jest w pozycji siedzącej przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie;
    wymagana jest dyspozycyjność i odporność na stres;
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • urząd mieści się w budynku zabytkowym, nie posiada windy, pokój znajduje się na 2 piętrze;
    budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich; toaleta dla osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze w budynku „B” i „C”;

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: wyższe magisterskie,
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej lub w sektorze ochrony zdrowia,
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość języka angielskiego na poziomie B2,
    • znajomość ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych,
    • znajomość ustawy o działalności leczniczej,
    • znajomość przepisów prawnych z zakresu finansów publicznych,
    • znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego,
    • komunikatywność.
wymagania dodatkowe
  • wykształcenie wyższe magisterskie – prawnicze, medyczne, ekonomiczne, z zakresu zdrowia publicznego,
  • umiejętność samodzielnej pracy koncepcyjnej,
  • umiejętność analitycznego i syntetycznego myślenia,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętność obsługi komputera (Word, Excel, Power Point).

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty