Ministerstwo Sprawiedliwości w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 36256
Warunki pracy
- praca przy komputerze pow. 4 godzin dziennie,- wysiłek fizyczny,
- stres związany z koniecznością właściwej reakcji w sytuacjach kryzysowych – zagrożenia lub przerwania ciągłości świadczenia usług IT na rzecz użytkowników,
- kontakt z klientem zewnętrznym,
- budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Zakres zadań
- Samodzielne diagnozowanie i rozwiązywanie bieżących problemów użytkowników systemów informatycznych, celem podwyższenia jakości usług świadczonych użytkownikom sprzętu IT, z wykorzystaniem treści anglojęzycznych (instrukcje obsługi, strony WWW).
- Instalowanie i konfigurowanie sprzętu komputerowego oraz aktualizowanie oprogramowania na stacjach roboczych, celem zapewnienia narzędzi informatycznych dla użytkowników systemów teleinformatycznych.
- Opracowanie i utrzymanie wymagań technicznych dla sprzętu i oprogramowania komputerowego Ministerstwa Sprawiedliwości oraz zapewnienie niezbędnego wsparcia przy wdrażaniu i utrzymaniu systemów informatycznych.
- Instalowanie oraz konfigurowanie drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, celem zapewnienia narzędzi informatycznych dla użytkowników systemów teleinformatycznych.
- Telefoniczne rozwiązywanie problemów użytkowników sprzętu komputerowego zgłaszających incydenty.
- Współuczestniczenie w pracach w zakresie modernizacji, napraw, zmian użytkowników i miejsca użytkowania sprzętu.
- Współuczestniczenie w pracach komisji do oceny przydatności, sprzedaży i likwidacji zużytych i zbędnych składników rzeczowych majątku ruchomego Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Wsparcie użytkowników w zakresie korzystania z podpisów elektronicznych. Instalacja i konfiguracja poczty elektronicznej na urządzeniach mobilnych.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w zespole helpdesk – wsparcie informatyczne,
- znajomość języka angielskiego na poziomie A2,
- dobra znajomość systemów operacyjnych i oprogramowania firmy Microsoft,
- wiedza z zakresu obsługi systemów i urządzeń komputerowych, tj. stacji roboczych, drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych,
- asertywność, doskonalenie zawodowe, identyfikacja z misją urzędu, komunikacja, pozytywne podejście do klienta, otwartość na zmiany, radzenie sobie z presją, zorientowanie na osiąganie celów,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- znajomość dobrych praktyk lub metodyk zarządzania usługami informatycznymi,
- znajomość systemów operacyjnych Android, iOS, Mac Os