Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
1947 dni temu
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 40153

Warunki pracy

Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Praca wiąże się z dyspozycyjnością, odbywa się w nietypowych godzinach.
Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. Siedziba Kancelarii znajduje się w Al. Ujazdowskich 1/3 w Warszawie. Gmach został wzniesiony w 1900 r. Obecnie jest obiektem zabytkowym wpisanym do rejestru zabytków. Budynek wielokondygnacyjny, wyposażony w windy. Wejście główne posiada podjazdy dla osób z niepełnosprawnościami. Szerokość głównych drzwi wejściowych do gmachu i drzwi wewnętrznych oraz ciągów komunikacyjnych jest dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. W budynku zainstalowane są 3 transportery przyschodowe. Windy wyposażone są w przyciski sterujące umożliwiające odczyt w piśmie Braille’a lub urządzenia informujące o pozycji windy, sygnalizację dźwiękową. Osoby z niepełnosprawnościami mogą swobodnie korzystać z wielu toalet ze względu na ich odpowiednią przestrzeń. Dodatkowo w budynku KPRM funkcjonują dwie oznaczone toalety przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Na wewnętrznym dziedzińcu KPRM znajduje się odpowiednio oznakowane miejsce parkingowe dla pracownika będącego osobą z niepełnosprawnością.

Zakres zadań

  • Codzienne prowadzenie monitoringu mediów elektronicznych, audycji radiowych i telewizyjnych, agencji prasowych i portali internetowych
  • Przygotowywanie syntez i opracowań na podstawie materiałów z monitoringu mediów
  • Sporządzanie – według zapotrzebowania – przeglądów dotyczących wydarzeń w regionach we współpracy z wydziałami prasowymi wojewodów
  • Wyszukiwanie informacji w bazie danych i archiwach prasowych oraz Internecie
  • Codzienne rejestrowanie, archiwizowanie i udostępnianie radiowo-telewizyjne programów informacyjnych i publicystycznych, transmisji konferencji prasowych i wywiadów polityków na nośnikach audio oraz DVD
  • Opracowywanie i archiwizowanie wywiadów PRM dla mediów elektronicznych
  • Współpraca zadaniowa z innymi departamentami i zespołami zadaniowymi w KPRM

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
  • powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w obszarze komunikacji społecznej
  • poświadczenie bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „tajne” lub wyrażenie zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B1
  • wiedza: dobra znajomość bieżących problemów polityki wewnętrznej i międzynarodowej, dobra znajomość tematyki społecznej i gospodarczej, dobra znajomość programów komputerowych oraz obsługi sprzętu RTV
  • umiejętności: ponadprzeciętne umiejętności wykorzystywania Internetu do wykonywanych zadań
  • kompetencje: myślenie analityczne, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • wiedza: znajomość rynku i zasad funkcjonowania mediów
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B2
  • znajomość innego języka urzędowego UE na poziomie B2
 

Podobne oferty