Główny Urząd Miar w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 45894
Warunki pracy
Co oferujemy naszym pracownikom?- stabilne warunki zatrudnienia w jednostce ze stuletnią tradycją w polskiej administracji miar,
- otwarte i przyjazne środowisko pracy, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- dogodną lokalizację w centrum Warszawy z rozbudowaną siecią połączeń komunikacyjnych,
- dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20 % wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
- trzynaste wynagrodzenie,
- ruchomy system czasu pracy (rozpoczęcie pracy w godz. 7.45 - 8.15) lub możliwość ustalenia indywidualnego czasu pracy,
- szkolenia oraz możliwości dalszego rozwoju kompetencji zawodowych,
- pakiet socjalny: dofinansowanie wypoczynku pracownika i dzieci, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach,
- możliwość wykupienia dodatkowego ubezpieczenia na życie.
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
Praca administracyjno-biurowa polegająca m.in. na opracowywaniu dokumentów, obsłudze urządzeń biurowych, czynnościach koncepcyjnych. Czas pracy przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz. dziennie, przy naturalnym i sztucznym oświetleniu. Zagrożenie korupcją. Permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa). W budynku znajduje się winda, są także łazienki dostosowane do osób poruszających się na wózku inwalidzkim.
Zakres zadań
- prowadzenie spraw związanych z działalnością regulowaną w zakresie ustaw: prawo o miarach, prawo probiercze oraz o tachografach
- analizowanie materiałów i aktów prawnych w celu inicjowania i określania kierunków rozwoju zgodnie z właściwością, przy uwzględnieniu celów służby miar ujętych w strategicznym planie działania GUM
- realizacja, we współpracy z komórkami organizacyjnymi Urzędu oraz terenową administracją miar i administracją probierczą, zadań mających na celu wdrożenie dobrych praktyk oraz utrzymanie właściwego standardu w obszarach działania Wydziału
- współpraca z właściwymi jednostkami oraz przedstawicielami administracji miar w celu określenia obszarów pożądanej interwencji Państwa (programowo-legislacyjnej) oraz w celu zapewnienia właściwych warunków prowadzenia działalności w obszarach związanych ze stosowaniem przyrządów pomiarowych
- współpraca przy identyfikacji negatywnych zjawisk i tendencji w działalności podmiotów, którym Prezes Urzędu udzielił zezwoleń lub upoważnień do wykonywania określonej działalności oraz inicjowanie niezbędnych działań i wskazywanie możliwości zastosowania rozwiązań naprawczych
- udział we wdrażaniu rozwiązań systemowych oraz realizacja projektów w obszarach regulowanych
- udział w opracowaniu i opiniowaniu projektów aktów prawnych w zakresie właściwości Biura
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego 1 rok doświadczenia w administracji publicznej
- znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiający rozumienie tekstów fachowych, pisanie pism oraz wypowiadanie się na tematy związane z wykonywaną pracą
- dobra znajomość ustaw - Prawo o miarach, o tachografach, kodeks postępowania administracyjnego, prawo przedsiębiorców
- umiejętność analizy i prezentacji danych oraz formułowania wniosków
- umiejętność sporządzania notatek i raportów
- umiejętność analizy i interpretowania aktów prawnych
- umiejętność współpracy, argumentowania, organizacji pracy, zorientowanie na osiąganie celów
- umiejętność obsługi pakietu MS Office
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- szkolenie z zakresu kodeksu postępowania administracyjnego
- szkolenia z zakresu zarządzania jakością
- znajomość przepisów wykonawczych w zakresie ustawy Prawo o miarach
- znajomość prawa gospodarczego UE, przepisów UE dotyczących przyrządów pomiarowych
- znajomość zasad zarządzania projektami
- znajomość zasad funkcjonowania administracji rządowej
- umiejętność stosowania prawa w praktyce