Główny Inspektorat Transportu Drogowego w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 46533
Warunki pracy
Praca przy komputerze wymagająca wymuszonej pozycji ciała – powyżej 4 godzin dziennie. Narzędzia i materiały pracy: komputer, skaner, telefon, drukarka, faks. Budynek jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach w zakresie podjazdu, toalet, wind. Oświetlenie w pomieszczeniach naturalne i sztuczne. Temperatura w pomieszczeniach nie mniejsza niż 18º Celsjusza z wentylacją grawitacyjną i klimatyzacją. Częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz. Praca pod presją czasu. Częsty kontakt telefoniczny, e-mailowy lub bezpośredni z pracownikami komórek organizacyjnych.Zakres zadań
- Sporządzanie sprawozdań budżetowych w zakresie projektów UE, informacji w zakresie planowanych wydatków na projekty UE na podstawie danych uzyskanych z komórek organizacyjnych Głównego Inspektoratu, niezbędnych do przygotowania materiałów do projektu budżetu, aktualizacji Wieloletniego Planu Finansowego Państwa w zakresie wydatków na projekty UE, opracowywanie projektu budżetu w zakresie wydatków na projekty UE w ramach przygotowania materiałów do projektu ustawy budżetowej, opracowywanie wniosków o dokonanie zmiany w planie finansowym na projekty UE, przygotowywanie wniosków o zapewnienie finansowania dla projektów UE oraz wniosków o uruchomienie rezerwy celowej dla projektów UE.
- Prowadzenie działań polegających na zapewnieniu montażu finansowego dla projektów realizowanych w perspektywie finansowej 2014-2020. Działania dotyczą m.in. pozyskiwania środków z budżetu państwa, budżetu środków europejskich, rezerwy celowej zapewnienia efektywnej i terminowej realizacji projektów UE.
- Weryfikowanie zgodności wydatków poniesionych w trakcie realizacji projektów z zasadami kwalifikowalności Programów UE oraz identyfikowanie ewentualnych nieprawidłowości powstałe przy wykorzystaniu środków UE i budżetu państwa oraz podejmowanie działań mających na celu ich prawidłowe rozliczenie.
- Współpracowanie z jednostkami przeprowadzającymi kontrole m.in. w zakresie trwałości projektu pn. „Budowa centralnego systemu automatycznego nadzoru nad ruchem drogowym”.
- Prowadzenie działań związanych z bieżącą sprawozdawczością z realizacji projektów UE w perspektywie finansowej 2014-2020 na etapie przygotowania projektu, jego realizacji, rozliczenia końcowego, a także raportów z osiągniętych efektów w całym okresie trwałości projektów.
- Wykonywanie działań związanych z obsługą projektów z perspektywy finansowej 2014-2020, w tym m.in. uczestniczenie w pracach komisjach przetargowych w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego w ramach realizowanych projektów, monitorowanie wykonania zawartych umów oraz branie udziału w rozliczaniu płatności.
- Prowadzenie działań związanych z zachowaniem trwałości projektu POIiŚ 2007-2013 pn. „Budowa centralnego systemu automatycznego nadzoru nad ruchem drogowym” w okresie 5 lat od jego zakończenia (w zakresie kompetencji biura).
- Prowadzenie działań dotyczących archiwizowania i przechowywania w sposób gwarantujący należyte bezpieczeństwo informacji wszelkich danych związanych z realizacją projektów wytworzonych w ramach pracy wydziału, przez wymagany procedurami okres czasu.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego doświadczenia zawodowego w pracy w organach administracji publicznej
- Znajomość przepisów: Znajomość ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych oraz aktów wykonawczych do ww. ustaw;
- Znajomość przepisów dotyczących zamówień publicznych (Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych wraz z aktami wykonawczymi) oraz dotyczących gospodarowania środkami budżetu państwa;
- Dobra znajomość zasad współfinansowania projektów ze środków UE w ramach POIiŚ oraz POPC;
- Umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office;
- Komunikatywność, samodzielność, dobra organizacja pracy własnej, dzielenie się wiedzą i doświadczeniem, odporność na stres, myślenie analityczne, rozwiązywanie problemów, orientacja na klienta.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Przeszkolenie z zakresu wytycznych regulujących wdrażanie POIiŚ i/lub POPC;
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B1.