Ministerstwo Finansów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 66812
Warunki pracy
Pracownikom oferujemy:• Stabilne zatrudnienie - umowa o pracę
• Elastyczny czas pracy
• Benefity płacowe: dodatkowe wynagrodzenie (tzw. 13tka), dodatek za wysługę lat (od 5% do 20% wynagrodzenia), nagrody uznaniowe za wyniki i osiągnięcia, nagrody jubileuszowe
• Możliwość rozwoju poprzez pracę w zespole profesjonalistów i ekspertów z różnych dziedzin oraz udział w strategicznych projektach
• Kursy, szkolenia, dofinansowanie do wybranych form edukacji własnej
• Możliwość zakupu: grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie, pakietów opieki medycznej, uprawnień do zniżek PKP
• Pakiet socjalny: dofinansowanie do sportu i kultury, wypoczynku, karta fitness
• Przyjazne środowisko pracy: kiosk pracowniczy, pokój dla rodzica z dzieckiem, biblioteka, bufet, poczta, bankomat, klimatyzowane pomieszczenia
• Doskonała lokalizacja urzędu w historycznym budynku w centrum Warszawy – szybki i łatwy dojazd
• Dostosowanie urzędu do zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami, możliwość dopasowania stanowiska pracy do potrzeb indywidualnej niepełnosprawności
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
• Praca administracyjno-biurowa, obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie
• Nietypowe godziny pracy (w tym dyżury)
• Permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach
Zakres zadań
- Udzielanie odpowiedzi na zapytania przesyłane przez użytkowników systemu TREZOR drogą telefoniczną oraz e-mailową.
- Przyjmowanie zgłoszeń i zapytań wpływających do Service Desk dla Systemu TREZOR.
- Klasyfikowanie i rejestrowanie zgłoszeń w systemie, informowanie i wspieranie użytkowników w przypadku awarii systemu, współpraca w tym zakresie z II linią wsparcia oraz podmiotami zewnętrznymi (analitykami i developerami).
- Weryfikowanie statusów zgłoszeń I i II linii wsparcia w ramach prowadzonego Service Desku dla Systemu TREZOR.
- Współpraca z właścicielem systemu celem uzyskiwania aktualnej wiedzy na temat procesów biznesowych zachodzących w systemie TREZOR.
- Weryfikowanie aktualności dokumentów zawierających wskazania co do obsługi użytkowników FAQ oraz współpraca z właścicielem systemu w zakresie aktualizacji bazy wiedzy.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji
- Znajomość ustawy o finansach publicznych
- Umiejętność argumentowania
- Umiejętność analitycznego myślenia
- Umiejętność precyzyjnego formułowania pisemnych i ustnych wypowiedzi
- Umiejętność współpracy w zespole
- Komunikatywność
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Znajomość systemu TREZOR
- Znajomość aplikacji Service Desk Plus