Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
1144 dni temu
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 75687

Warunki pracy

Pracownik wykonuje czynności o charakterze:


- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,


- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.


Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.


Wykonywanie zadań na tym stanowisku wiąże się z presją czasu.


Pracownik będzie wykonywał pracę w budynku mieszczącym się przy ul. Królewskiej 27. Budynek czterokondygnacyjny, częściowo dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich: wejście główne do budynku jest dostosowane dla osób z niepełnosprawnością ruchową i osób niewidzących lub słabowidzących, węzły sanitarne w przestrzeni ogólnodostępnej przystosowane dla osób z niepełnosprawnościami ruchowymi, usytuowane na każdej kondygnacji budynku. W budynku brak windy.


Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.

Zakres zadań

  • Wspiera kierownika projektu w przygotowywaniu dokumentacji projektowej, materiałów sprawozdawczych, sprawozdań rzeczowo-finansowych, sprawozdań z kontroli zarządczej oraz raportów dla Komitetu Rady Ministrów ds. Cyfryzacji w projekcie „Katalogi Administracji Publicznej” realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa.
  • Prowadzi repozytorium projektu „Katalogi Administracji Publicznej” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa.
  • Aktualizuje, w uzgodnieniu z kierownikiem projektu, dokumenty strategiczne, programowe oraz dokumenty o charakterze informacyjnym i wdrożeniowym w projekcie „Katalogi Administracji Publicznej” realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa
  • Prowadzi kalendarz spotkań dotyczących projektu „Katalogi Administracji Publicznej” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa (w tym przygotowuje zaproszenia, sale i materiały). Sporządza i uzgadnia notatki ze spotkań.
  • Wspiera kierownika projektu w obsłudze kontroli projektu, w tym pomaga w przygotowaniu odpowiedzi na informacje pokontrolne w projekcie „Katalogi Administracji Publicznej” realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa.
  • Opracowuje treści informacyjne dotyczące projektu „Katalogi Administracji Publicznej” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa. Dba o aktualizowanie treści dotyczących projektu zamieszczonych na stronie internetowej projektu.
  • Zbiera i opracowuje materiały na posiedzenie Komitetu Sterującego projektu „Katalogi Administracji Publicznej” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego przy realizacji projektów w administracji publicznej
  • wiedza z zakresu prowadzenia dokumentacji projektowej
  • umiejętność obsługi programów pakietu MS Office
  • współpraca
  • organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
  • komunikacja
  • myślenie analityczne
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Znajomość narzędzi zarządzania projektami (MS Project, Jira)
 

Podobne oferty