Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista

Komenda Stołeczna Policji w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
630 dni temu
Komenda Stołeczna Policji w Warszawie
Komendant Stołeczny Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 104068

Warunki pracy


  • Praca administracyjno-biurowa,

  • Praca przy monitorze ekranowym co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy,

  • Brak wind/platform dla osób niepełnosprawnych,

  • Budynek wyposażony w podjazdy dla osób niepełnosprawnych, drzwi o szerokości 90 cm dostosowane dla osób niepełnosprawnych, budynek wyposażony w toalety dla osób niepełnosprawnych, brak barier wejścia na parter budynku.

Zakres zadań

  • Przedstawia propozycje realizacji potrzeb szkoleniowych policjantów i pracowników w zakresie doskonalenia zawodowego centralnego na podstawie zgłoszeń z poszczególnych komórek i jednostek organizacyjnych;
  • Sporządza dokumentację w zakresie kierowania policjantów i pracowników na kursy doskonalenia zawodowego centralnego realizowane w szkołach Policji;
  • Sporządza dokumentację dotyczącą ustalania potrzeb oraz kierowania policjantów i pracowników na szkolenia realizowane w ramach projektów finansowanych z funduszy strukturalnych UE;
  • Prowadzi i aktualizuje bazę danych policjantów i pracowników oczekujących oraz biorących udział w kursach centralnego doskonalenia zawodowego;
  • Przygotowuje zestawienia i statystyki dotyczące udziału policjantów i pracowników w doskonaleniu centralnym oraz szkoleniach finansowanych z funduszy strukturalnych UE;
  • Przygotowuje dokumentację przesyłającą do właściwych jednostek i komórek organizacyjnych świadectwa ukończenia kursów doskonalenia zawodowego otrzymane ze szkół Policji;
  • Sprawdza indywidualne programy rozwoju zawodowego członków korpusu służby cywilnej w części dotyczącej udziału w szkoleniach,
  • Uczestniczy w realizacji projektów finansowanych z funduszy strukturalnych Unii Europejskiej związanych z doskonaleniem zawodowym poprzez sporządzanie dokumentacji dotyczącej procedury zakupu,

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego : powyżej 1 roku w administracji lub w pracy biurowej
  • Znajomość: aktu wykonawczego do ustawy o Policji w sprawie szczegółowych warunków odbywania szkoleń zawodowych oraz doskonalenia zawodowego w Policji, ustawy o służbie cywilnej w zakresie szkoleń i rozwoju w służbie cywilnej oraz aktu wykonawczego w sprawie szczegółowych warunków organizowania i prowadzenia szkoleń w służbie cywilnej,
  • Umiejętności: obsługi komputera (pakiet MS Office),
  • Dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Komunikatywność.
 

Podobne oferty