Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 109998
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań.
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej. Na stanowisku występuje czynnik wysiłku fizycznego.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
https://www.gov.pl/web/premier/deklaracja-dostepnosci
Zakres zadań
- realizuje zadania związane z organizacją i optymalizacją zakupów towarów i usług, w tym: opracowuje plany zakupowe na podstawie analizy stanu zapasów asortymentu oraz potrzeb zgłaszanych przez komórki organizacyjne, gromadzi oraz na bieżąco weryfikuje zamówienia składane przez komórki organizacyjne, zlokalizowane w budynku przy ul. Królewskiej 27, szacuje wartości zamówień na towary i usługi, z uwzględnieniem kwalifikowalności wydatku i źródła finansowania, kontroluje jakość zakupionych towarów i usług,
- nadzoruje pomieszczenia tymczasowego zaplecza w budynku przy ul. Królewskiej 27, w tym: prowadzi bieżącą, prawidłową i rzetelną ewidencję ilościową przechowywanych artykułów, przyjmuje i wydaje artykuły w oparciu o stosowne dokumenty obowiązujące w KPRM, zabezpiecza przechowywane artykuły przed kradzieżą i zniszczeniem, dokonuje bieżącej weryfikacji potrzeb komórek organizacyjnych w zakresie artykułów magazynowych oraz realizuje składane zapotrzebowanie, dokonuje bieżącej weryfikacji przydatności, terminu ważności przechowywanych zapasów, przedkłada przełożonemu informacje o stanie zapasów magazynowych oraz składa z niezbędnym wyprzedzeniem zapotrzebowanie na uzupełnienie tych zapasów; przygotowuje okresowe inwentaryzacje artykułów biurowych,
- bierze udział w przygotowaniu i prowadzeniu postępowań w zakresie właściwości wydziału, w tym: przeprowadza rozeznanie rynku, szacuje wartość zamówienia, sporządza opis przedmiotu zamówienia, opracowuje projekt umowy, uczestniczy w postępowaniach jako członek komisji przetargowych, opiniuje dokumentację, nadzoruje wykonanie umowy, dokonuje odbioru przedmiotu umowy,
- realizuje zadania związane z doposażaniem/wyposażaniem stanowisk pracy pracowników oraz relokacją pracowników w budynku przy ul. Królewskiej 27,
- prowadzi zadania związane z serwisem, konserwacją, przeglądami oraz naprawą sprzętu RTV/AGD oraz sprzętu biurowego,
- w zastępstwie realizuje zadania z zakresu Administratora Bezpieczeństwa zgodnie z polityką bezpieczeństwa i w oparciu o przepisy wewnętrzne jednostki oraz ustawę o ochronie danych osobowych.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych
- posiadanie wiedzy z zakresu: ustawy Prawo zamówień publicznych, planowania budżetowego, zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej
- posiadanie kompetencji miękkich: myślenie analityczne, komunikacja, współpraca, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- powyżej 2 lat doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych