Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
396 dni temu
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 117968

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań.


Pracownik wykonuje czynności o charakterze:


- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,


- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.


Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej. Praca związana jest z krajowymi lub zagranicznymi wyjazdami służbowymi, częstym reprezentowaniem urzędu na zewnątrz.


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy


https://www.gov.pl/web/premier/deklaracja-dostepnosci   

Zakres zadań

  • Współpracuje przy kreowaniu polityki zarządzania zasobami ludzkimi (zzl) w służbie cywilnej poprzez tworzenie i modyfikowanie systemów i narzędzi zzl.
  • Przygotowuje stanowisko komórki organizacyjnej i Szefa Służby Cywilnej oraz udziela odpowiedzi i wyjaśnień pracownikom innych urzędów z zakresu stosowania przepisów prawa dotyczących służby cywilnej oraz stosowania narzędzi zzl (w szczególności w zakresie oceny okresowej urzędników służby cywilnej i pracowników służby cywilnej).
  • Organizuje współpracę z urzędami administracji rządowej w zakresie narzędzi i systemów zzl w służbie cywilnej.
  • Prowadzi sprawy wynikające z nadzoru Prezesa Rady Ministrów nad Krajową Szkołą Administracji Publicznej im. Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej Lecha Kaczyńskiego, w tym m.in. współpracuje w zakresie wypracowania narzędzi zzl.
  • Przygotowuje i realizuje projekty związane z wykorzystaniem metody AC/DC, w tym przeprowadza sesje, opracowuje narzędzia oraz buduje i zapewnia atmosferę współpracy w grupie asesorów wewnętrznych w służbie cywilnej.
  • Przygotowuje opisy stanowisk pracy dla pracowników Departamentu.
  • Współpracuje przy opracowywaniu, wdrażaniu oraz monitorowaniu standardów zzl w służbie cywilnej, w tym udzielanie odpowiedzi i wyjaśnień pracownikom innych urzędów.
  • Współpracuje przy opracowywaniu założeń i projektów aktów normatywnych dotyczących służby cywilnej w zakresie należącym do właściwości Wydziału.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego powyżej 1 roku w zakresie związanym z pracą biurową
  • Znajomość: przepisów ustawy o służbie cywilnej wraz z aktami wykonawczymi; ustawy o Krajowej Szkole Administracji Publicznej im. Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej Lecha Kaczyńskiego wraz z aktami wykonawczymi; prawa pracy; ustawy o dostępie do informacji publicznej;
  • Znajomość tematyki związanej z: funkcjonowaniem administracji publicznej; zarządzaniem zasobami ludzkimi;
  • Inne kompetencje i umiejętności: kreatywność, myślenie analityczne, wystąpienia publiczne, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja (w tym umiejętność formułowania pisemnych opracowań i informacji, argumentowania i przekonywania, prowadzenia trudnych rozmów).
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w zakresie związanym z zarządzaniem zasobami ludzkimi na stanowiskach pracy w działach HR lub zajmujących się projektowaniem lub stosowaniem narzędzi HR w organizacji
 

Podobne oferty