Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Specjalista ds. Administracyjnych Warszawa
Starszy inspektor w Wydziale Spraw Cudzoziemców

Starszy inspektor w Wydziale Spraw Cudzoziemców

Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
3654 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 159557
  • Data ukazania się ogłoszenia: 23 kwietnia 2014 r.

Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie

  • Dyrektor Generalny
  • poszukuje kandydatów na stanowisko:
  • starszy inspektor
  • w Wydziale Spraw Cudzoziemców

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie
    pl. Bankowy 3/5
    00-950 Warszawa

Miejsce wykonywania pracy:

  • Warszawa
  • Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie
    ul. Długa 5
    00-263 Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przyjmowanie korespondencji przychodzącej do wydziału oraz rejestrowanie jej w systemach informatycznych: Pobyt, Elektroniczne Zarządzanie Dokumentacją, Ewidencja Obiegu Dokumentów,
  • przyjmowanie dokumentów składanych przez klientów,
  • przygotowywanie wysyłki, ewidencjonowanie i frankowanie oraz przekazywanie pracownikowi Poczty Polskiej SA korespondencji wychodzącej z wydziału,
  • rozdzielanie korespondencji przychodzącej na komórki organizacyjne wydziału,
  • zbieranie danych liczbowych korespondencji przychodzącej oraz danych liczbowych i kwotowych wysyłanej korespondencji.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • - praca biurowa,
    - praca w siedzibie urzędu/wydziału,
    - stres związany z bezpośrednią i telefoniczną obsługą klienta,
    - podejmowanie decyzji w warunkach stresu.
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • - praca na parterze,
    - narzędzia i materiały pracy – komputer, kserokopiarka, fax, niszczarka, skaner,
    - praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
    - bariery architektoniczne: brak podjazdów dla osób niepełnosprawnych,
    - pomieszczenie higieniczno – sanitarne nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych,
    - brak oznaczeń dla osób niewidomych,
    - brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: średnie
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,
    • znajomość ustawy o służbie cywilnej,
    • znajomość ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie,
    • znajomość zarządzenia w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej,
    • znajomość rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,
    • umiejętność: obsługi komputera (MS Office), obsługi klienta.
wymagania dodatkowe
  • wykształcenie wyższe administracyjne,
  • 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej.

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty