- Ogłoszenie nr: 164581
- Data ukazania się ogłoszenia: 18 listopada 2014 r.
Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- starszy inspektor
- w Wydziale Spraw Cudzoziemców
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie
pl. Bankowy 3/5
00-950 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
- Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie postępowań administracyjnych w trybie zwyczajnym oraz trybach nadzwyczajnych w zakresie potwierdzania i utraty obywatelstwa polskiego, w których wojewoda jest organem I instancji,
- udzielanie odpowiedzi na skargi na bezczynność albo na przewlekłość postępowania administracyjnego,
- prowadzenie elektronicznego rejestru wniosków oraz wydanych decyzji w sprawach potwierdzania posiadania obywatelstwa polskiego.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- praca biurowa,
- praca w siedzibie urzędu/wydziału,
- stres związany z bezpośrednią i telefoniczną obsługą klienta,
- podejmowanie decyzji w warunkach stresu.
- praca na parterze,
- narzędzia i materiały pracy – komputer, kserokopiarka, fax, niszczarka, skaner,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
- zainstalowana winda, podjazd dla osób niepełnosprawnych,
- pomieszczenie higieniczno – sanitarne nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych,
- brak oznaczeń dla osób niewidomych,
- brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość ustaw: z dnia 20 stycznia 1920 r. o obywatelstwie Państwa Polskiego, z dnia 8 stycznia 1951 r. o obywatelstwie polskim, z dnia 15 lutego 1962 r. o obywatelstwie polskim, z dnia 2 kwietnia 2009 r. o obywatelstwie polskim, o repatriacji, Kodeks postępowania administracyjnego,
- znajomość ustawy o służbie cywilnej,
- znajomość ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie,
- znajomość zarządzenia w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej,
- umiejętność: obsługi komputera (MS Office),
- komunikatywność,
- analityczne myślenie,
- odporność na stres.
- wykształcenie wyższe administracyjne lub prawnicze,
- znajomość języka angielskiego na poziomie A2,
- 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w prowadzeniu postępowań administracyjnych.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów