Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Specjalista ds. Administracyjnych Warszawa
Starszy specjalista w Departamencie Lotnictwa w Wydziale Nadzoru i Analiz

Starszy specjalista w Departamencie Lotnictwa w Wydziale Nadzoru i Analiz

Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
3532 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 162500
  • Data ukazania się ogłoszenia: 21 sierpnia 2014 r.

Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju w Warszawie

  • Dyrektor Generalny
  • poszukuje kandydatów na stanowisko:
  • starszy specjalista
  • w Departamencie Lotnictwa w Wydziale Nadzoru i Analiz

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    ul. Wspólna 2/4
    00-926 Warszawa

Miejsce wykonywania pracy:

  • Warszawa
  • ul. Chałubińskiego 4/6

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • sporządzanie i opiniowanie materiałów do projektu budżetu państwa i Wieloletniego Planu Finansowego Państwa oraz sprawozdań z wykonania budżetu państwa,
  • monitorowanie wykonania wydatków w ramach planu rzeczowo – finansowego Centrali Ministerstwa,
  • monitorowanie działalności Urzędu Lotnictwa Cywilnego, Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej, Przedsiębiorstwa Państwowego „Porty Lotnicze”, w tym prowadzenie postępowań administracyjnych,
  • udział w realizacji projektów w zakresie lotnictwa, w tym finansowanych ze środków Unii Europejskiej,
  • przygotowywanie projektów odpowiedzi na interpelacje i zapytania poselskie i senatorskie, zapytania przedstawicieli mediów oraz rozpatruje skargi i wnioski w zakresie właściwości stanowiska.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • – obsługa klientów zewnętrznych,
    – reprezentacja urzędu.
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • – praca przy komputerze oraz/lub przy użyciu urządzeń biurowych: fax, ksero, skaner,
    – węzeł sanitarny przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych w budynku ”B” (parter) oraz w budynku „A” (dostęp przy pomocy osób trzecich),
    – wejście do budynku „A” i „B” przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych,
    – szerokość drzwi i ciągi komunikacyjne w budynkach „A”, „B” i „C” przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych,
    – winda w budynku „A” i „B” dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: wyższe magisterskie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego w komórkach finansowych, ekonomicznych lub w obsłudze prawnej lub co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w obszarze lotnictwa cywilnego w zakresie związanym z nadzorem właścicielskim, obsługą prawną, obszarem handlowym, strategicznym lub ekonomicznym.
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość ustawy Prawo lotnicze,
    • znajomość ustawy o Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej,
    • znajomość ustawy o przedsiębiorstwie państwowym Porty Lotnicze,
    • znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego,
    • znajomość języka angielskiego (B1),
    • znajomość ustawy o finansach publicznych,
    • znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej,
    • rzetelność i terminowość,
    • zorientowanie na osiąganie celów,
    • skuteczna komunikacja,
    • zdolności analityczne,
    • samodzielność i inicjatywa.

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty