Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Starszy specjalista

Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
1999 dni temu
Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 37362

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
• reprezentacja urzędu
• wyjazdy służbowe (2-3 razy w roku)
• wystąpienia publiczne m.in.: za granicą na forach różnych organizacji międzynarodowych w języku obcym
• obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego w tym liczne kontakty bezpośrednie, telefoniczne, mailowe

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
• węzeł sanitarny przystosowany dla osób niepełnosprawnych tylko na jednym/na innym piętrze
• winda dostosowana do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych
• wejście do obiektu od strony Placu Trzech Krzyży nie przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, wejście do tego budynku odbywa się przez wejście od
ul. Wspólnej
• ciągi komunikacyjne przystosowane do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych
• praca w pokoju wieloosobowym
• praca przy komputerze oraz/lub przy użyciu urządzeń biurowych: fax, ksero, skaner

Zakres zadań

  • Zadanie 1. Prowadzenie międzynarodowej współpracy dwustronnej i wielostronnej Ministerstwa na forum OECD • współpraca z instytucjami krajowymi i zagranicznymi • opiniowanie/ uzgadnianie dokumentów, materiałów i stanowisk dotyczących współpracy międzynarodowej • współpraca z ekspertami krajowymi i zagranicznymi, przede wszystkim w ramach przygotowań do cyklicznych przeglądów gospodarczych Polski na forum OECD • wymiana informacji (np. m.in.: z państwami członkowskimi OECD, instytucjami międzynarodowymi) • opracowywanie dokumentów, materiałów i stanowisk dotyczących współpracy międzynarodowej • udział w spotkaniach i posiedzeniach (np. posiedzenia Komitetu Przeglądów Gospodarczych i Rozwoju OECD) • nawiązywanie i utrzymywanie współpracy międzynarodowej
  • Zadanie 2: Zapewnianie obsługi organów pomocniczych Rządu (Międzyresortowy Zespół ds. OECD i Krajowy Koordynator Współpracy RP-OECD) • tworzenie dokumentacji związanej z powoływaniem ciał kolegialnych lub innych organów pomocniczych Rządu/ Ministerstwa • wsparcie administracyjne prac ciał kolegialnych (w tym m.in. prowadzenie dokumentacji z ich działalności) • obsługa merytoryczna posiedzeń ciał kolegialnych • udział w posiedzeniach ciał kolegialnych • przygotowywanie spotkań ciał kolegialnych lub innych organów pomocniczych pod względem organizacyjnym • tworzenie dokumentacji związanej z powoływaniem ciał kolegialnych lub innych organów pomocniczych Rządu/ Ministerstwa
  • Zadanie 3: Przygotowywanie materiałów informacyjnych, publikacji i materiałów promocyjnych nt. OECD • analizowanie i wybór grup docelowych, kanałów dystrybucji oraz celów • przygotowywanie zakresu merytorycznego/ treści merytorycznej • opiniowanie/ konsultowanie treści merytorycznej • opracowywanie koncepcji graficznej • zlecanie i weryfikowanie tłumaczeń publikacji (np. polskiej wersji językowej przeglądu gospodarczego Polski na forum OECD) • dystrybucja publikacji/ materiałów promocyjnych • bieżąca współpraca i nadzór nad wykonawcami • przygotowywanie tez, prezentacji, artykułów, notatek etc.
  • Zadanie 4: Prowadzenie analiz (m.in. społeczno-gospodarczych; finansowo-ekonomicznych; zarządczo-organizacyjnych; na potrzeby przygotowania i realizacji koncepcji/ programów/ projektów; na potrzeby przygotowania dokumentów strategicznych/ polityk) na bazie dokumentacji OECD • identyfikowanie problemów, zagrożeń, uwarunkowań etc. • gromadzenie danych • aktualizowanie danych • analizowanie zgromadzonych danych, wnioskowanie • formułowanie raportu/ rekomendacji/ informacji • konsultowanie raportu/ rekomendacji
  • Zadanie 5: Organizowanie spotkań i wydarzeń krajowych/ międzynarodowych Ministerstwa • tworzenie harmonogramu spotkań i wydarzeń (np. w ramach misji Sekretariatu OECD przygotowujących przegląd gospodarczy Polski) • zapewnianie obsługi logistycznej spotkań i wydarzeń (w tym transport, catering, tłumaczenia, sale, wydruk materiałów etc.) • przygotowywanie merytoryczne spotkań i wydarzeń (w tym: opracowywanie prezentacji, materiałów, publikacji, etc.) • zapewnianie/ obsługa udziału prelegentów/ ekspertów zewnętrznych • prowadzenie i/ lub udział w spotkaniach i wydarzeniach • przygotowywanie/ uzgadnianie dokumentów podsumowujących
  • Zadanie 6: Prowadzenie obsługi procesu legislacyjnego • opracowywanie projektów aktów prawnych i/ lub założeń do projektów aktów prawnych oraz innych dokumentów rządowych powszechnie obowiązujących inicjowanych przez Ministerstwo • opracowywanie/ aktualizowanie projektów aktów prawnych oraz innych dokumentów regulujących funkcjonowanie komitetów/ zespołów grup roboczych • uzgadnianie i konsultowanie projektów aktów prawnych i/ lub założeń do projektów aktów prawnych oraz innych dokumentów rządowych z właściwymi komórkami Ministerstwa, organami i instytucjami
  • Zadanie 7: Przygotowywanie dokumentów strategicznych (w tym: koncepcje, strategie, polityki, plany) • tworzenie koncepcji/ założeń dokumentu strategicznego • wyznaczanie celów dokumentu strategicznego • gromadzenie danych/ informacji/ źródeł • przeprowadzanie konsultacji i uzgodnień • weryfikowanie/ analizowanie projektu dokumentu strategicznego • formułowanie zapisu dokumentu strategicznego • przeprowadzanie procedury zatwierdzania dokumentu strategicznego • aktualizowanie/ formułowanie propozycji zmian w dokumentach strategicznych

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe magisterskie lub równoważne
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
  • doświadczenie zawodowe: minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w zakresie współpracy międzynarodowej
  • znajomość języka angielskiego na poziomie C1
  • znajomość problematyki międzynarodowych stosunków gospodarczych, dyplomacji ekonomicznej, funkcjonowania organizacji międzynarodowych
  • organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, rzetelność
  • myślenie analityczne
  • umiejętność obsługi MS Office: Word, Excel
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

     

    Podobne oferty