Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Starszy specjalista

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
1882 dni temu
Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 43031

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
Praca administracyjno-biurowa. Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe. Użytkowanie sprzętu biurowego.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Budynek przy ul. Żurawiej 4a jest dostępny i częściowo dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Wewnątrz zapewniona jest odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych, a także drzwi wewnętrzne o odpowiedniej szerokości. W budynku znajdują się dwie windy ułatwiające poruszanie się, ale nie są w pełni dostosowane dla osób na wózku inwalidzkim (wejścia do windy mają szerokość 77 cm). W budynku znajduje się łazienka dostosowana dla osób niepełnosprawnych.

Zakres zadań

  • opracowywanie stanowisk i opinii do projektów aktów prawnych i innych dokumentów rządowych, przedkładanych w ramach uzgodnień wewnętrznych i konsultacji międzyresortowych,
  • przygotowywanie projektów odpowiedzi na zapytania dotyczące zagadnień będących we właściwości Wydziału,
  • opracowywanie wyjaśnień, zaleceń i wytycznych w zakresie stosowania przepisów dotyczących gospodarowania środkami Funduszu Pracy,
  • prowadzenie spraw związanych z zawieraniem i realizacją umów dotyczących przekazywania instytucjom środków Funduszu Pracy na finansowanie zadań ustawowych,
  • prowadzenie spraw związanych z ustaleniem podstaw prawnych do prefinansowania z FP projektów systemowych urzędów pracy finansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego,
  • ­przygotowywanie aktów wykonawczych do ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy,
  • ­przygotowywanie nowych rozwiązań prawnych z zakresu gospodarowania środkami Funduszu Pracy na zadania ustawowe.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe magisterskie na kierunku prawo i administracja
doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych lub na stanowisku związanym z analizą aktów prawnych lub obsługą prawną
  • Znajomość ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy oraz aktów wykonawczych, w zakresie gospodarowania środkami Funduszu Pracy
  • Znajomość ustawy o finansach publicznych
  • Znajomość przebiegu procesu legislacyjnego i „Zasad techniki prawodawczej”
  • Komunikatywność
  • Umiejętność współpracy
  • Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów
  • Umiejętność obsługi komputera: MS Office
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

     

    Podobne oferty