Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Starszy specjalista

Komenda Główna Policji w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
1411 dni temu
Komenda Główna Policji w Warszawie
Komendant Główny Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 64943

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- zagrożenie korupcją.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- naturalne i sztuczne oświetlenie,
- wymuszona pozycja ciała,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin,
- brak windy w budynku, brak podjazdu dla osób niepełnosprawnych.

Zakres zadań

  • administrowanie krytycznym systemem PKI Centrum Certyfikacji (BTUU) Kluczy BLII zapewniając dostęp i uwierzytelnienie użytkowników z wykorzystaniem kart Elektroniczny Klucz Dostępowy (EKD) do niejawnych systemów SNP, KCIK, SIO, dla KGP, dla podmiotów zewnętrznych,
  • wykonywanie zadań centralnego administratora systemu uwierzytelniania i autoryzacji z wykorzystaniem PKI CCK oraz LDAP zapewniając dostęp użytkowników Policji poprzez terminale mobilne do centralnych systemów Policji,
  • przygotowywanie analiz, weryfikowanie eksploatowanych systemów autoryzowania i uwierzytelniania w odniesieniu do rzeczywistych potrzeb użytkowników końcowych oraz wprowadzanie zmian,
  • wykonywanie zadań centralnego administratora systemu antywirusowego Policji w zakresie stanowisk podłączonych do sieci Policyjnej Sieci Transmisji Danych (PSTD),
  • wykonywanie zadań administratora centralnego wewnętrznej poczty elektronicznej Policji pracującej w sieci PSTD, systemu DNS (Domain Name System),
  • wykonywanie zadań centralnego administratora systemu kopiowania zasobów poczty elektronicznej i zasobów systemu BTUU zainstalowanych w jednostkach Policji oraz nadzorowanie poprawnej eksploatacji infrastruktury systemu BTUU w jednostkach Policji,
  • przygotowywanie analiz i koncepcji rozwoju systemów uwierzytelniania i autoryzacji centralnych systemów Policji oraz opinii na wniosek jednostek Policji oraz podmiotów zewnętrznych,
  • przygotowywanie dokumentacji przetargowej w zakresie merytorycznym wydziału oraz uczestniczenie w pracach komisji i zespołów przetargowych dotyczących projektów oraz eksploatacji systemów bezpieczeństwa centralnych systemów informatycznych.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe techniczne o profilu informatycznym lub pokrewnym technicznym ukierunkowanym na systemy teleinformatyczne lub szkoła wyższa bez wymaganego profilu i studia podyplomowe kierunkowe informatyczne,
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego 3 lata doświadczenia w pracy w zakresie administrowania oraz obsługi systemów informatycznych, specjalistycznych aplikacji do generowania certyfikatów wg standardu PKI, rozwiązań kontroli dostępu, DNS, protokołów pocztowych oraz systemów operacyjnych i baz danych,
  • dostęp do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego,
  • przeszkolenie specjalistyczne dla administratorów w zakresie ochrony informacji niejawnych w systemach teleinformatycznych zgodne z ustawą o ochronie informacji niejawnych,
  • znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
  • umiejętność przygotowania procedur bezpieczeństwa w zakresie autoryzacji i uwierzytelnienia,
  • znajomość zasad infrastruktury klucza publicznego,
  • umiejętność analizowania,
  • umiejętność negocjacji
  • umiejętność pracy zespołowej,
  • umiejętność rozwiązywania problemów,
  • umiejętność szybkiego podejmowania decyzji w stresie,
  • zdolność samokształcenia i abstrakcyjnego myślenia,
  • znajomość prawa zamówień publicznych,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • znajomość aktów prawnych regulujących funkcjonowanie systemów teleinformatycznych Policji
 

Podobne oferty