Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Praca na stanowisku wiąże się z nietypowymi godzinami pracy (w tym dyżury), permanentną obsługą klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa), częstym reprezentowaniem urzędu na zewnątrz.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Pracownik będzie wykonywał pracę w budynku mieszczącym się przy ul. Królewskiej 27. Budynek czterokondygnacyjny, częściowo dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich: wejście główne do budynku jest dostosowane dla osób z niepełnosprawnością ruchową i osób niewidzących lub słabowidzących, węzły sanitarne w przestrzeni ogólnodostępnej przystosowane dla osób z niepełnosprawnościami ruchowymi, usytuowane na każdej kondygnacji budynku. W budynku brak windy.
Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.
Zakres zadań
- Organizuje i koordynuje cykliczne wydarzenia w społeczności Cyfrowej Piaskownicy Administracji w projekcie „Cyfrowa Piaskownica Administracji”, realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa, w szczególności planuje działania z uczestnikami w ramach Wydarzeń oraz przygotowuje raporty podsumowujące prowadzone wydarzenia (we współpracy z bezpośrednim przełożonym i pozostałymi departamentami), w tym nt. strategicznych działań Kancelarii Prezesa Rady Ministrów.
- Promuje wydarzenia w społeczności Cyfrowej Piaskownicy Administracji w szczególności za pośrednictwem zamkniętych grup w mediach społecznościowych poświęconych Cyfrowej Piaskownicy Administracji oraz na Portalu Współpracy, ale także poprzez uczestnictwo w konferencjach i wydarzeniach promocyjnych związanych z tematyką projektu „Cyfrowa Piaskownica Administracji” w projekcie „Cyfrowa Piaskownica Administracji”, realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa, w tym nt. strategicznych działań Kancelarii Prezesa Rady Ministrów.
- Prowadzi komunikację z uczestnikami wydarzeń i osobami zainteresowanymi uczestnictwem drogą telefoniczną, mailową, za pośrednictwem mediów społecznościowych, organizuje spotkania, przygotowuje komunikaty na temat wydarzeń z zakresu projektu „Cyfrowa Piaskownica Administracji” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa.
- Bieżąco wspiera w codziennych zadaniach Starszego Specjalistę ds. budowy społeczności Cyfrowej Piaskownicy Administracji, w tym przygotowuje informację do publikacji na stronie internetowej, w tym w zakresie projektu „Cyfrowa Piaskownica Administracji” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze komunikacji/PR/mediów, w tym mediów społecznościowych
- Wiedza z zakresu sposobu działania mediów społecznościowych
- Wiedza z zakresu technik i narzędzi z zakresu PR
- Wiedza z zakresu mechanizmów budowania zasięgu
- Znajomość zasad języka polskiego (w mowie i piśmie)
- Komunikacja
- Kreatywność
- Organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
- Myślenie analityczne
- Współpraca
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
- Przeszkolenie w zakresie koordynowania pracą zespołu
- Znajomość zasad funkcjonowania placówek administracji publicznej