Komenda Stołeczna Policji w Warszawie
Komendant Stołeczny Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Stołeczny Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 83143
Warunki pracy
Praca administracyjno-biurowa, praca przy monitorze ekranowym, co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy, wymuszona pozycja ciała, praca przy oświetleniu mieszanym, budynek wyposażony w schodołaz bez podjazdów dla osób niepełnosprawnych, brak odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych, drzwi o szerokości 90 cm dostosowane dla osób niepełnosprawnych.
Zakres zadań
- Przygotowuje dokumentację wynikającą ze stosunku pracy członków korpusu służby cywilnej i pracowników niebędących członkami korpusu służby cywilnej,
- Ustala uprawnienia pracownicze m. in. do urlopu wypoczynkowego, dodatku za wieloletnią pracę, nagrody jubileuszowej, odpraw pieniężnych, dodatkowego wynagrodzenia rocznego oraz przygotowuje projekty dokumentów w tym zakresie,
- Opracowuje i przedstawia propozycje aktualizacji wewnętrznych aktów prawnych dotyczących stosunku pracy, obiegu dokumentów kadrowych,
- Przedstawia propozycje stanowisk Wydziału Kadr, na podstawie dokonanej analizy merytoryczno-prawnej, w tym w sprawach wynikających ze stosunku pracy o wysokim stopniu złożoności i trudności,
- Obsługuje kadrowe informatyczne bazy danych pracowników, poprzez wprowadzanie danych osobowych i wynikających ze stosunku pracy, aktualizację i generowanie, a także na podstawie baz informatycznych sporządza zestawienia i analizy kadrowe,
- Zakłada i prowadzi akta osobowe pracowników,
- Przygotowuje dokumenty ubezpieczeniowe związane ze zgłoszeniem, zmianą i wyrejestrowaniem pracowników i członków ich rodzin z ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego i przekazuje do komórki orgaznizacyjnej KSP do spraw finansów i budżetu,
- Sporządza miesięczne meldunki o stanie zatrudnienia oraz okresowe statystyki i sprawozdania,
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze obsługi kadrowej
- Bardzo dobra znajomość prawa pracy w tym ustaw: Kodeks pracy, o służbie cywilnej, o związkach zawodowych, o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej oraz aktów wykonawczych, o pracownikach urzędów państwowych oraz aktu wykonawczego w sprawie zasad wynagradzania pracowników niebędących członkami korpusu służby cywilnej zatrudnionych w urządach administracji rządowej w administracji rządowej i pracowników innych jednostek, o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w zakresie uprawnień osób niepełnosprawnych, o systemie ubezpieczeń społecznych w zakresie zgłoszeń do ubezpieczenia, prowadzenia kont i rejestrów oraz zasad rozliczania składek i zasiłków,
- Umiejętność: stosowania prawa, argumentowania, rzeczowego i poprawnego formułowania wniosków i opinii, analitycznego myślenia , obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office,
- Komunikatywność,
- Dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Znajomość ustaw: o wliczaniu okresów pracy w indywidualnym gospodarstwie rolnym do pracowniczego stażu pracy,
- o ochronie danych osobowych,