Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 109454
Warunki pracy
- Praca administracyjno-biurowa.
- Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe.
- Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).
- Budynek przy ul. Żurawiej 4a jest dostępny i częściowo dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Wewnątrz zapewniona jest odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych, a także drzwi wewnętrzne o odpowiedniej szerokości. W budynku znajdują się dwie windy ułatwiające poruszanie się, ale nie są w pełni dostosowane dla osób na wózku inwalidzkim (wejścia do windy mają szerokość 77 cm). W budynku znajduje się łazienka dostosowana dla osób niepełnosprawnych.
Zakres zadań
- Bierze udział w terminowym przygotowaniu oświadczenia o stanie kontroli zarządczej Ministra Rodziny i Polityki Społecznej w celu zapewnienia właściwej realizacji celów i zadań w działach praca, zabezpieczenie społeczne i rodzina.
- Opracowuje wyniki samooceny kontroli zarządczej oraz analizy ryzyka dotyczące stanu kontroli zarządczej w celu dostarczenia informacji Kierownictwu Ministerstwa.
- Przygotowuje odpowiedzi na pisma kontrolerów w trakcie przeprowadzanej kontroli i po jej zakończeniu we współpracy z komórkami organizacyjnymi Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej w celu zapewnienia sprawnego przeprowadzenia i organizacji kontroli zewnętrznych w Ministerstwie.
- Monitoruje stan realizacji wniosków pokontrolnych kierowanych do Ministra Rodziny i Polityki Społecznej oraz do jednostek podległych i nadzorowanych przez Ministra w celu przedstawienia informacji Ministrowi w tym zakresie
- Przygotowuje zbiorcze informacje, opracowania, sprawozdania, analizy, notatki z zakresu realizacji zadań Wydziału w celu zapewnienia szybkiej i skutecznej wymiany informacji.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych
- Znajomość ustawy o finansach publicznych
- Znajomość ustawy o Najwyższej Izbie Kontroli
- Znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
- Znajomość ustawy o kontroli w administracji rządowej
- Umiejętność analizy i syntezy informacji
- Komunikatywność
- Umiejętność współpracy
- Umiejętność organizacji pracy i zorientowanie na osiągane cele
- Umiejętność obsługi komputera: MS Office
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe