Ministerstwo Edukacji Narodowej w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 137335
Warunki pracy
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- budynek wyposażony w windy, toaleta dostosowana dla osób niepełnosprawnych, do wykorzystania schodołaz
- praca biurowa z wykorzystaniem komputera powyżej 4 godzin dziennie
Zakres zadań
- Koordynuje prace Kancelarii Ministerstwa, w tym zarządza dokumentacją papierową i nośnikami elektronicznymi przechowywanymi w składzie chronologicznym Ministerstwa i składzie informatycznych nośników danych w Ministerstwie.
- Koordynuje realizację zadań Ministerstwa, wynikających z umowy o świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym przez operatora pocztowego oraz umowy w zakresie świadczenia usług kurierskich.
- Realizuje zadania Ministerstwa wynikające z umowy o sprzedaży i dostawę do Ministerstwa prasy krajowej i zagranicznej w wersji papierowej oraz umowy o dostarczanie do Ministerstwa drogą elektroniczną usługi prenumeraty elektronicznych wydań tytułów prasowych.
- Realizuje obowiązki związane z obsługą korespondencji wpływającej do Ministerstwa za pośrednictwem platformy e-PUAP i skrzynki poczty elektronicznej, służącej do kontaktu z urzędem.
- Realizuje obowiązki związane ze współdziałaniem z punktem podawczym Ministerstwa, w zakresie odbierania i rejestrowania w systemie EZD przesyłek kurierskich oraz korespondencji przekazywanej osobiście przez petentów.
- Realizuje obowiązki związane z obsługą systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją w zakresie czynności kancelaryjnych.
- Realizuje obowiązki związane z przekazaniem dokumentacji papierowej i nośników elektronicznych do archiwum zakładowego Ministerstwa.
- Wspiera realizację pozostałych zadań Wydziału.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w zakresie obsługi kancelaryjnej
- znajomość przepisów ustawy o służbie cywilnej
- znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego
- znajomość podstaw funkcjonowania administracji publicznej (podział, zasady organizacji i działania), w tym służby cywilnej (organizacja, uprawnienia i obowiązki członków korpusu służby cywilnej)
- znajomość przepisów regulaminu organizacyjnego ministerstwa
- współpraca
- rzetelność
- organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
- komunikacja
- samodzielność i inicjatywa
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- znajomość podstawowych zagadnień z zakresu dostępu do informacji publicznej
- znajomość podstawowych zagadnień z zakresu ochrony danych osobowych
- znajomość przepisów Prawa Zamówień Publicznych