Ogłoszenie numer: 2294334, z dnia 2019-02-27
Klient portalu Praca.pl
Nasz Klient to światowy lider w dziedzinie technologii, zajmujący się tworzeniem oprogramowania dedykowanego dla sektora finansowego.
W związku z dynamicznym rozwojem nasz Klient poszukuje odpowiedzialnej i rzetelnej osoby na stanowisko:
Asystentka Prezesa Zarządu
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:
- Organizację pracy biura;
- Prowadzenie kalendarza spotkań;
- Przygotowywanie raportów, prezentacji, pism na potrzeby Zarządu;
- Wsparcie Zarządu w ramach realizowanych projektów;
- Dbanie o prawidłowy i terminowy przepływ informacji pomiędzy Zarządem, a pozostałymi działami;
- Koordynacja spotkań biznesowych i wyjazdów służbowych.
Wymagania
- Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie – warunek konieczny;
- Mile widziane doświadczenie na stanowisku Asystentki lub Sekretarki Zarządu w międzynarodowej firmie;
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office;
- Prawo jazdy kat. B;
- Samodzielność;
- Wysoka kultura osobista;
- Odpowiedzialność i skrupulatność.
Oferujemy
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w stabilnym przedsiębiorstwie;
- Premie i pakiety benefitów (karta multisport);
- Pakiet medyczny;
- Ubezpieczenie zdrowotne;
- Wyjazdy służbowe, szkolenia, możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych;
- Każdego dnia – pyszną kawę i świeże owoce.
Wynagrodzenie
Od 5000 do 7000 PLN
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.