Przesuń w lewo lub prawo,
aby przejść do następnej lub poprzedniej oferty pracy

Główny specjalista

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie

Warszawa

156 dni temu

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 19483

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
Pracownik wykonuje czynności o charakterze statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze, oraz dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim. Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. Siedziba Kancelarii znajduje się w Al. Ujazdowskich 1/3 i jest budynkiem wielokondygnacyjnym, wyposażonym w windy. Wejście główne posiada podjazdy dla osób niepełnosprawnych. Szerokość głównych drzwi wejściowych do gmachu i drzwi wewnętrznych oraz ciągów komunikacyjnych jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Zainstalowane są również w budynku 3 transportery przyschodowe. Windy wyposażone są w przyciski sterujące windą umożliwiające odczyt w piśmie Braille’a lub urządzenia informujące o pozycji windy, sygnalizację dźwiękową. Osoby niepełnosprawne mogą swobodnie korzystać z wielu toalet ze względu na ich odpowiednią przestrzeń. Dodatkowo w budynku KPRM funkcjonują dwie oznaczone toalety przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Na wewnętrznym dziedzińcu KPRM znajduje się odpowiednio oznakowane miejsce parkingowe dla pracownika będącego osobą niepełnosprawną.

Zakres zadań

  • Zapewnienie nadzoru nad przestrzeganiem zasad ochrony danych osobowych KPRM.
  • Współpraca z Administratorami Bezpieczeństwa Zbiorów powołanych w komórkach organizacyjnych KPRM.
  • Prowadzenie rejestrów oraz ewidencji danych osobowych.
  • Realizowanie polityki wewnętrznego informowania i budowania świadomości pracowników KPRM w zakresie ochrony danych osobowych.
  • Udział w przeglądach dokumentacji opisującej sposób przetwarzania danych osobowych.
  • Przygotowywanie oraz przeprowadzanie sprawdzeń w zakresie przestrzegania zasad ochrony danych osobowych, monitorowanie zaleceń z przeprowadzonych sprawdzeń.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego

  • Powyżej 1 roku doświadczenia w obszarze związanym z ochroną danych osobowych
  • Przeszkolenie z zakresu ochrony danych osobowych
  • Praktyczna znajomość zagadnień związanych z ochroną danych osobowych
  • Znajomość przepisów w zakresie ochrony danych osobowych
  • Umiejętność przeprowadzania sprawdzeń
  • Umiejętność konstruowania oraz opiniowania umów
  • Umiejętność prowadzenia szkoleń
  • Umiejętność przeprowadzania analiz
  • Dyskrecja i wysoka kultura osobista
  • Skuteczna komunikacja
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Powyżej 2 lat doświadczenia zawodowego w administracji publicznej

Poznaj

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie

Wszystkich zainteresowanych podjęciem pracy w korpusie służby cywilnej w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów obowiązują przepisy ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz. U. Nr 227, poz. 1505 z późn. zm.). W ogłoszeniach o naborze do korpusu służby cywilnej podawana jest informacja o terminie i miejscu złożenia aplikacji. Dokumenty można składać osobiście w siedzibie urzędu – na Dziennik Podawczy w al. Szucha 14 w Warszawie (od poniedziałku do piątku, w godz. 8.15-16.15) – lub przesłać pocztą.

 

Oferty otrzymane lub uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane (z uwagi na wydłużenie ustawowego terminu składania dokumentów w ogłoszeniach decyduje data wpływu oferty do Kancelarii Prezesa Rady Ministrów).

Poznaj stanowisko: Specjalista ds. Administracyjnych

Specjalista ds. administracyjnych to osoba odpowiedzialna za dobre funkcjonowanie administracji w firmie. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: realizacja wyznaczonych zadań administracyjnych, przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień, sporządzanie dokumentów finansowych dla księgowości zgodnie z procedurami, prowadzenie baz danych pracowników, dbałość o wysoką jakość i ...
Specjalista ds. Administracyjnych Praca Specjalista ds. Administracyjnych

Szukaj pracy według:

Dolnośląskie:
Wrocław (706)
Wałbrzych (42)
Legnica (67)
Kujawsko-pomorskie:
Bydgoszcz (159)
Toruń (79)
Lubelskie:
Lublin (113)
Chełm (18)
Lubuskie:
Łódzkie:
Małopolskie:
Kraków (903)
Tarnów (31)
Nowy Sącz (33)
Mazowieckie:
Warszawa (1857)
Radom (59)
Płock (36)
Opolskie:
Opole (116)
Nysa (18)
Podkarpackie:
Rzeszów (96)
Przemyśl (16)
Podlaskie:
Białystok (80)
Suwałki (26)
Łomża (18)
Pomorskie:
Gdańsk (367)
Gdynia (133)
Słupsk (37)
Śląskie:
Katowice (443)
Świętokrzyskie:
Warmińsko-mazurskie:
Olsztyn (77)
Elbląg (24)
Ełk (12)
Wielkopolskie:
Poznań (492)
Kalisz (49)
Konin (37)
Zachodniopomorskie:
Szczecin (262)
Koszalin (61)
Kołobrzeg (22)
Auchan (113)
Tesco (507)
UBS (0)
OBI (0)
PKP (20)
STRABAG (11)
ABB (60)
Accenture (175)
Luxoft (142)
PKO BP (335)
KPMG (33)
Orange (23)
IKEA (5)
Budimex (20)

Rekrutują z Praca.pl