Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Główny specjalista

Ministerstwo Finansów w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
1877 dni temu
Ministerstwo Finansów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 43280

Warunki pracy

Praca administracyjno-biurowa; obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie; użytkowanie sprzętu biurowego (drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów, skaner); praca w szczególnie trudnych warunkach środowiskowych, nietypowe godziny pracy (w tym dyżury), zagrożenie korupcją, permanentna obsługa klientów wewnętrznych.

Pomieszczenia zakładu pracy uwzględniają potrzeby osób niepełnosprawnych w zakresie przystosowania stanowisk pracy. Obiekt posiada dostosowane podjazdy dla osób na wózkach inwalidzkich przy wejściach do budynku. Drzwi wejściowe do budynku (wejście główne) pozwalają na swobodny przejazd wózkiem inwalidzkim. W gmachu Ministerstwa Finansów korytarze są przestronne, pozbawione progów, umożliwiające swobodne poruszanie się po nich osobom na wózkach inwalidzkich. Ponadto obiekt wyposażony jest w dźwigi osobowe z kabinami przystosowanymi dla osób niepełnosprawnych, a w biegach klatek schodowych zamontowano dodatkowe poręcze. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy do potrzeb indywidualnej niepełnosprawności.

Zakres zadań

  • Koordynowanie prac związanych z realizacją konserwacji i bieżących remontów nieruchomości Ministerstwa Finansów, w tym przekazywanie do realizacji zapotrzebowań i dokonywanie związanych z tym rozliczeń.
  • Prowadzenie ewidencji zapotrzebowań zgłaszanych przez komórki organizacyjne Ministerstwa Finansów w zakresie prac remontowych oraz weryfikowanie ich wykonywania.
  • Dokonywanie bieżących przeglądów nieruchomości i jej infrastruktury oraz udział w okresowych przeglądach technicznych obiektów MF, a także zgłaszanie zdiagnozowanych usterek i problemów wymagających działań konserwacyjnych, remontowych lub modernizacyjnych.
  • Koordynowanie wykonywania usług transportowych w zakresie dostaw materiałów biurowych oraz wody pitnej, a także związanych z dokonywanymi alokacjami i przeprowadzkami komórek organizacyjnych i ich pracowników.
  • Planowanie przydziału wyposażenia i sporządzanie wniosków i zapotrzebowań na materiały, urządzenia, środki ochrony osobistej, zgodnie z wymogami BHP.
  • Uczestniczenie w opracowywaniu opisu przedmiotu zamówienia oraz uczestniczenie w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie wyboru wykonawcy prac remontowo-konserwacyjnych oraz zakupu materiałów w zakresie zadań Wydziału Obsługi Gospodarczej.
  • Współpraca z Wydziałem Inwestycji i Remontów w zakresie wykonywanych zadań

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe z dziedziny nauk inżynieryjno- technicznych
doświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze związanym z naprawami i konserwacjami nieruchomości
  • Poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „zastrzeżone” albo zgoda na poddanie się procedurze mającej na celu uzyskanie poświadczenia
  • Znajomość zagadnień technicznych w zakresie: instalacji grzewczych i wodociągowych, sanitarnych, dźwigowych i ogólnobudowlanych
  • Znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych
  • Komunikatywność
  • Umiejętność współpracy w zespole
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

     

    Podobne oferty