Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Główny specjalista

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
1419 dni temu
Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 64702

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
Praca administracyjno-biurowa. Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe. Użytkowanie sprzętu biurowego. Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Budynek przy ul. Brackiej 4 jest częściowo dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Z uwagi na konstrukcję budynku utrudnione jest poruszanie się w nim osób niepełnosprawnych. W budynku brak jest windy umożliwiającej wjazd osobie na wózku inwalidzkim. W budynku znajduje się łazienka dostosowana dla potrzeb osób niepełnosprawnych.

Zakres zadań

  • analizowanie efektywności rozwiązań prawno-instytucjonalnych obowiązujących w obszarze (długofalowej) polityki senioralnej,
  • wypracowywanie i współdziałanie w opracowywaniu projektów standardów usług socjalnych udzielanych osobom starszym, udział w ich doskonaleniu oraz nadzorze nad ich wdrażaniem,
  • inicjowanie badań naukowych i analitycznych oraz prognoz dotyczących wybranych obszarów i warunków życia osób starszych i proponowanie koniecznych zmian w oparciu o uzyskiwane rezultaty badań i wyniki analiz statystycznych z zakresu populacji osób starszych,
  • nadzorowanie spójności pomiędzy założeniami strategicznych działań administracji rządowej a opracowanymi i realizowanymi przez regionalne samorządy terytorialne strategiami rozwoju regionów w zakresie problematyki senioralnej, wykluczenia społecznego i marginalizacji społecznej osób starszych,
  • udział w przedsięwzięciach i wydarzeniach dotyczących tematyki senioralnej, współpracy wewnątrz- i międzypokoleniowej oraz aktywnego i zdrowego starzenia się seniorów,
  • realizacja zadań i programów kierowanych do seniorów we współpracy z właściwymi organami administracji publicznej, organizacjami pozarządowymi i instytucjami,
  • monitorowanie i ocena realizacji zadań wynikających ze strategii polityki senioralnej określonych w długookresowych krajowych strategiach i programach,
  • reprezentowanie Departamentu/Ministerstwa na konferencjach, sejmikach, spotkaniach i naradach (w tym spotkaniach międzynarodowych i zagranicznych) z zakresu tematyki senioralnej.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe magisterskie na kierunku administracja lub polityka społeczna
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych, w tym co najmniej 1 rok w obszarze polityki społecznej
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (co najmniej na poziomie B2)
  • Znajomość ustawy o osobach starszych
  • Znajomość ustawy o pomocy społecznej
  • Wiedza z zakresu ogólnej problematyki społeczno-ekonomicznej
  • Znajomość polityki społecznej w zakresie osób starszych
  • Komunikatywność
  • Umiejętność współpracy
  • Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów
  • Umiejętność obsługi komputera: MS OFFICE
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

     

    Podobne oferty