Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Główny specjalista

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
1231 dni temu
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 71746

Warunki pracy

Pracownik wykonuje czynności o charakterze: 
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim. 
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Praca na tym stanowisku wiąże się z częstym reprezentowaniem urzędu na zewnętrz.


Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. Siedziba Kancelarii znajduje się w Al. Ujazdowskich 1/3 w Warszawie. Pracownik będzie wykonywał pracę w budynku mieszczącym się przy ul. Królewskiej 27. Budynek czterokondygnacyjny, częściowo dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich: wejście główne do budynku jest dostosowane dla osób z niepełnosprawnością ruchową i osób niewidzących lub słabowidzących, węzły sanitarne w przestrzeni ogólnodostępnej przystosowane dla osób z niepełnosprawnościami ruchowymi, usytuowane na każdej kondygnacji budynku. W budynku brak windy.

Zakres zadań

  • Realizuje zadania określone w art. 39 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych RODO) i w innych przepisach o ochronie danych oraz realizuje politykę administratora danych osobowych lub podmiotu przetwarzającego w zakresie ochrony danych osobowych.
  • Sprawuje nadzór nad prowadzeniem rejestrów dotyczących czynności przetwarzania danych osobowych wymaganych przez przepisy RODO.
  • Opiniuje akty normatywne i inne dokumenty związane z przetwarzaniem danych osobowych Ministra Cyfryzacji (uczestnictwo w pracach zespołu projektowego, udział w komisjach przetargowych, ocena dokumentacji, rekomendowanie gotowych produktów do odbioru końcowego).
  • Przeprowadza analizę zagrożeń, w tym, ryzyk związanych z przetwarzaniem danych osobowych i podejmuje odpowiednie działania w przypadku naruszenia bezpieczeństwa danych osobowych zgodnie z przyjętymi przez administratora danych procedurami.
  • Pełni rolę punktu kontaktowego dla osób, których dane dotyczą, we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem ich danych osobowych oraz wykonywaniem praw przysługujących im na mocy rozporządzenia w związku z realizacją zadań wynikających z art. 38 ust. 4 RODO.
  • Informuje administratora i pracowników o obowiązkach spoczywających na nich na mocy rozporządzenia oraz innych przepisów.
  • Monitoruje przestrzegania RODO, innych przepisów UE lub państw członkowskich o ochronie danych oraz polityk administratora lub podmiotu przetwarzającego w dziedzinie ochrony danych osobowych, w tym podział obowiązków, działania zwiększające świadomość, szkolenia personelu uczestniczącego w operacjach przetwarzania oraz powiązane z tym audyty.
  • Zastępuje pracownika zatrudnionego na stanowisku ds. ochrony danych osobowych (Inspektora Ochrony Danych) wykonującego zadania urzędu wynikające z działów poza działem informatyzacja, współpracuje z IOD w ramach bieżącej realizacji zadań.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
  • Powyżej 2 lat doświadczenia zawodowego w zakresie ochrony danych osobowych
  • Posiadanie wiedzy z zakresu: ochrony danych osobowych, zarządzania danymi, procedur administracyjnych, zarzadzania ryzykiem
  • Posiadanie kompetencji miękkich: myślenie analityczne, podejmowanie decyzji i odpowiedzialność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, komunikacja, współpraca, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Studia podyplomowe z zakresu ochrony danych osobowych
  • Powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w zakresie zarządzania danymi
  • Szkolenie z zakresu ochrony danych osobowych, szkolenie z zakresu ochrony informacji niejawnych
  • Posiadanie wiedzy z zakresu: bezpieczeństwa informacji, zagadnień związanych z bezpieczeństwem teleinformatycznym
 

Podobne oferty