- Ogłoszenie nr: 165444
- Data ukazania się ogłoszenia: 18 grudnia 2014 r.
Komenda Powiatowa Policji w Otwocku
- Komendant Powiatowy Policji
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- inspektor
- do spraw obsługi materiałowo-technicznej i gospodarczej
- w Wydziale Wspomagającym
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- 05-400 Otwock
ul. Pułaskiego 7 A
Miejsce wykonywania pracy:
- Otwock
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Prowadzenie prac w zakresie zaopatrywania Komendy Powiatowej Policji w Otwocku i jednostek podległych terenowo w sprzęt i materiały: kancelaryjne, kwaterunkowo – biurowe, techniki biurowej, techniki policyjnej, kulturalno – oświatowy, gospodarczy, środki czystości, środki higieny osobistej, druki, przedmioty mundurowe.
- Prowadzenie racjonalnej gospodarki rozdzielnictwa sprzętu, środków i materiałów otrzymywanych z zaopatrzenia centralnego.
- Przygotowywanie sprzętu do wybrakowania.
- Prowadzenie ewidencji książek obiektów budowlanych.
- Administrowanie obiektów Komendy Powiatowej Policji w Otwocku i jednostek podległych terenowo w zakresie: konserwacji i bieżących remontów, usuwanie awarii, pobieranie, nadzór i rozliczanie materiałów konserwacyjno – remontowych.
- Uczestnictwo w przeglądach obiektów Komendy Powiatowej Policji w Otwocku i jednostek podległych terenowo w zakresie okresowych kontroli: instalacji elektrycznej, odgromowej, wentylacyjnej, gazowej, przewodów kominowych, sprzętu gaśniczego.
- Prowadzenie dokumentacji dotyczącej darowizn rzeczowych i pieniężnych oraz umów użyczenia sprzętu przekazanego na rzecz Policji.
- Rozliczanie kosztów utrzymania psów służbowych.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
-praca wykonywana w KPP Otwock i podległych Komisariatach Policji
- wyjazdy służbowe do Wydziału Zaopatrzenia KSP
- praca przy monitorze ekranowym poniżej połowy dobowego czasu pracy
-oświetlenie naturalne i sztuczne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- dobra znajomość zasad pracy kancelaryjno-biurowej,
- umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów,
- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli „poufne” lub wyrażenie zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej,
- dobra organizacja pracy, systematyczność, solidność,
- komunikatywność,
- umiejętność redagowania pism,
- zdolność analitycznego myślenia i pracy w zespole,
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów