Coral Travel Poland jest częścią międzynarodowego koncernu turystycznego OTI Holding, który działa na rynku od 1992 roku. Grupa OTI zrzesza firmy z 7 krajów na całym świecie, a z jej usług skorzystało w tym czasie ponad 20 mln turystów. W Polsce rozwija się dynamicznie od 1999 roku, będąc dziś na 4 miejscu w rankingu największych biur podróży. Oferuje wyjazdy wakacyjne do Grecji, Hiszpanii, Bułgarii, Turcji, Egiptu, Tunezji oraz krajów egzotycznych jak Dominikana, Tajlandia czy Zjednoczone Emiraty Arabskie.
- Bieżąca obsługa ustnych i pisemnych wniosków oraz reklamacji od klientów: odbieranie, rozpatrywanie, odpowiadanie, wyjaśnianie z kontrahentami i innymi działami
- Komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna związana z obsługą wniosków i reklamacji od klientów – wprowadzanie wniosków do programu, aktualizacja danych
- Tłumaczenie treści reklamacji i wniosków z języka polskiego na język angielski
- Umiejętności poprawnego formułowania wypowiedzi pisemnych i ustnych
- Bezproblemowego poruszania się w pakiecie Office
- Znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie
- Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta lub w branży turystycznej
- Pracę w doświadczonym, zgranym zespole
- Umowę o pracę
- Pakiet benefitów (karta lunchowa, system kafeteryjny, karta Multisport, prywatna opieka medyczna, zniżki na wakacje)
Poznaj
Coral Travel Poland Sp. z o.o.
Coral Travel Poland jest częścią międzynarodowego koncernu turystycznego Coral Travel Group, który działa na rynku od 1992 roku. Grupa zrzesza firmy z 7 krajów na całym świecie, a z jej usług skorzystało w tym czasie ponad 20 mln turystów. W Polsce rozwija się dynamicznie od 1999 roku, będąc dziś na 4 miejscu w rankingu największych biur podróży. Oferuje wyjazdy wakacyjne do Grecji, Hiszpanii, Bułgarii, Turcji, Egiptu, Tunezji oraz krajów egzotycznych: Dominikana, Tajlandia i Zjednoczone Emiraty Arabskie.