Specjalista Administracji

Lotte Wedel Sp. z o.o.

Warszawa

23 dni temu

Dołącz do Wedla i rozwijaj z nami czekoladową markę, którą wybierają miliony ludzi. W naszym zespole staniesz się czekoladowym twórcą i będziesz mieć wpływ na jakość naszych słodyczy. Jeśli szukasz pozytywnej atmosfery w pracy, sprawdź naszą ofertę.

Specjalista Administracji
Miejsce pracy: Warszawa

 

Umowa na czas określony

 

DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE:
  • Opracowanie strategii komunikacyjnej Łańcucha Dostaw
  • Koordynowanie przepływu informacji w  całym obszarze Łańcucha Dostaw ze szczególnym uwzględnieniem potrzeb zespołów produkcyjnych 
  • Ścisła współpraca z Działem Komunikacji Korporacyjnej w obszarze komunikacji wewnętrznej
  • Przygotowanie ogólnych i specjalistycznych komunikatów oraz pisemnych tłumaczeń polsko-angielskich
  • Samodzielnie pisanie tekstów i artykułów na tematy związane z bieżącą działalnością Łańcucha Dostaw do publikacji wewnętrznych
  • Inwentaryzacja procesów administracyjnych dla obszaru Łańcuch Dostaw
  • Koordynacja procesów administracyjnych w obszarze Łańcucha Dostaw:  zapewnienie wsparcia wszystkim menadżerom  Łańcucha Dostaw w zakresie organizacji spotkań, szkoleń i podróży służbowych,
  • Tworzenie, koordynacja i monitorowanie zamówień SAP dla Działu Operacyjnego
  • Ciągłe doskonalenie procesów komunikacyjno-administracyjnych
NASZA OFERTA JEST DLA CIEBIE, JEŚLI POSIADASZ:
  • Doświadczenia w administracji, wsparciu organizacyjnym
  • Doświadczenie w zakresie tworzenia i usprawniania komunikacji dla dużych zespołów
  • Lekkie pióro, pasja w tworzeniu, redakcji i korekcie tekstów
  • Umiejętność samodzielnej koordynacji projektów
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację ustną i pisemną
  • Znajomość obsługi komputera (Word, Excel, Power Point)
  • Znajomość procesów branży FMCG
  • Umiejętność formułowania myśli i dostosowania przekazu do odbiorcy
  • Łatwość w nawiązywaniu i utrzymywaniu kontaktów z ludźmi
  • Umiejętność planowania i ustalania priorytetów oraz pracy pod presją czasu
  • Ambicja, orientacja na cel i gotowość do podejmowania wyzwań
  • Umiejętność pracy w zespole oraz wysokie zdolności organizacyjne
  • Kreatywność i gotowość do poszukiwania niestandardowych rozwiązań
  • Samodzielność i inicjatywa w realizacji powierzonych zadań

Poznaj

Lotte Wedel Sp. z o.o.

Specjalista ds. administracyjnych to osoba odpowiedzialna za dobre funkcjonowanie administracji w firmie. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: realizacja wyznaczonych zadań administracyjnych, przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień, sporządzanie dokumentów finansowych dla księgowości zgodnie z procedurami, prowadzenie baz danych pracowników, dbałość o wysoką jakość i ...
Praca Specjalista ds. Administracyjnych